Menu

بازی Apex Legends قابلیت کراس‌پلی دریافت می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیوی Respawn Entertainment سازنده‌ی عنوان محبوب و موفق Apex Legends، رویداد Aftermath Collection را در تاریخ 6 اکتبر برگزار می‌کند که یک حالت Limited Time و لوازم جدید برای بازیکنان این بازی به همراه می‌آورد. علاوه بر این، قابلیت کراس‌پلی بازی بین پلتفرم‌های مختلف نیز در همان روز در دسترس طرفداران این بازی قرار خواهد گرفت. این ویژگی در حال حاضر به صورت بتا ارائه می‌شود و شامل پیشرفت متقابل نیست.

قابلیت کراس‌پلی بازی برای بازیکنان Xbox One و PS4 اعمال می‌شود و بازیکنان PC هنوز در برابر یکدیگر و نه در برابر دارندگان کنسول‌ها بازی می‌کنند. اگر یک بازیکن PC با یک بازیکن کنسول مچ شود، بازیکن PC به صورت خودکار به یک بازیکن PC دیگر متصل خواهد شد تا عدالت بین همگان برقرار شود.

بازیکنان می‌توانند قابلیت کراس‌پلی را غیرفعال کنند اما انجام اینکار ممکن است به مدت زمان انتظار "بسیار بسیار طولانی" برای انجام بازی منجر شود زیرا دیگران نیز باید آن را غیر فعال کنند. این ویژگی از ابتدا در بازی فعال خواهد شد و عوامل Respawn توصیه می‌کنند که "برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن" این قابلیت را فعال کنید. اعضای تیم‌های مختلف در پلتفرم‌های مختلف می‌توانند با استفاده از چت صوتی در بازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

با در دسترس بودن قابلیت کراس‌پلی، حال طرفداران این بازی منتظر عرضه‌ی آن بر روی Nintendo Switch و Steam هستند.

این عنوان آنلاین و رقابتی، اکنون و به صورت رایگان برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است.