Menu

تماشا کنید: تصاویر افشا شده از بازی به شدت مورد انتظار Starfield

به گزارش پردیس‌گیم، تصاویر بیشتری از بازی نقش‌آفرینی بتزدا در بستر اینترنت قرار گرفت. تصاویری که در سطح شبکه قابل دسترس نیستند و همگی حذف شده‌اند. این تصاویر توسط یک یوتیوبر حرفه‌ای به نام کاربری ESO به اشتراک گذاشته شده‌اند که خود این شخص نیز به وسیله‌ی یک واسطه آن‌ها را از کارمند بتزدا به دست آورده بود. این تصاویر دقیقاً مربوط به نسخه‌ی 2018 (build) بازی می‌باشد که پیش از نیز تصاویری را برایتان از آن قرار داده بودیم.

این تصاویر از گیم‌پلی بازی می‌باشند و البته مدل‌ها و بافت‌های تصویری. بازی Starfield مدت قابل توجهی در دست توسعه قرار داشته است، با این حال به نظر می‌رسد که کماکان فاصله‌ی زیادی با تاریخ عرضه بازی داشته باشیم. پس از معرفی کوتاه در E3 2018 ما شاهد هیچ اطلاعات رسمی جدیدی از بازی نبودیم. با توجه به اینکه بتزدا به تصاحب مایکروسافت درآمد به نظر می‌رسد که این بازی تنها در دسترس Xbox و PC قرار گیرد و طبق شایعه‌ها احتمالاً 2021 عرضه شود.

starfield starfield starfield starfield starfield

(برای دیدن تصاویر در اندازه‌ی اصلی، بر روی آن‌ها کلیک کنید)

شایان ذکر است که بازی کماکان در دست توسعه قرار دارد و در تاریخ نامشخصی قرار است عرضه بشود. به محض دریافت اطلاعات جدید از این بازی مورد انتظار شما را در جریان خواهیم گذاشت.

ویدئوی تحلیلی تصاویر Starfield را در پائین تماشا بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران بازی‌های بتزدا هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.