Menu

دانلود فیلم های کشتارگاه ، قتل عمد و لتیان

فیلم های لتیان، قتل عمد، کشتارگاه و قسمت 16 سریال آقازاده و قسمت 14 موچین به مرحله پخش رسیده اند. دسترسی به لینک دانلود این عناوین برای کاربران در این مقاله آماده شده است.

افزون بر این شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود علاوه بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود سریال و فیلم های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده با گذشت چندین هفته از پخش و تجربه موفقی که در جذب مخاطب داشته در حال سپری کردن هفته های پرالتهابی می باشد. هر چند که این سریال از همان قسمت نخست نیز توانسته بود که قاپ بینندگانش را بدزد و جای خودش را در بین آثار نمایش خانگی باز کند. تا جایی که در حال حاضر عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است. در این بین بنابر جدیدترین آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های اخیر رشد بسیار بالایی را داشته باشد که همه این ها موکد این نکته است که آقازاده در حال یکه تازی است.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که نیما به فکر برنامه ریزی برای زمین های 100 هکتاری که با قیمت بسیار ارزان با زدوبند خریده است است می افتد و قرار می شود که در آن جا ویلاسازی کند. در اواخر داستان نیز راضیه بازداشت می شود. این اتفاق درست در زمانی می افتد که وی به همراه مادر و پدرشوهرش به مسجد رفته بوده و دقیقا در جلوی در ورودی مسجد این رویداد رخ می دهد. چیزی که باعث آشفتگی و پریشانی پدر و مادر حامد نیز می شود. ولی حامد همچنان دست بردار نیست از تعقیب پرونده فسادآلود نیما بحری. در قسمت پانزدهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با زندان رفتن راضیه همراه بود. حامد و پدرش در پی پیدا کردن وثیقه برای ازادسازی راضیه هستن که در همین روز اول بازداشت راضیه، وی در آن جا با چندین خانوم آشنا می شود که پیش تر شوهرانشان به دلیل پیگیری های پرونده های فسادآلودشان از سمت حامد، به حبس افتاده اند. در آن جا حتی به راضیه سوقصد می شود و این داستان ها ادامه دارد. دوست راضیه که الان همسر پدر نیما نیز شده است پیگیری بسیاری می کند تا با زیر فشار قرار دادن شوهرش، موجبات آزادی راضیه را محیا کند. بحری بزرگ با حامد قرار می گذارد و این وعده را به او می دهد که اگر بی خیال پرونده نیما بشود او نیز باعث آزادی راضیه از بازداشتگاه می شود.

حال باید دید که در قسمت شانزدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت 16 سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 16 سریال آقازاده

لتیان یک فیلم بسیار خوش ساخت و داستان محور جذبا و تماشایی ست که بعید به نظر می رسد از تماشای آن دلزده یا خسته شوید. پس از دیدن این فیلم قطعا با نگارنده هم عقیده خواهید بود.

امیر جدیدی , پریناز ایزدیار , سارا بهرامی ، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر در حالی بازیگران لتیان را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه‌ های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن بست است. یک نفر می ‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می ‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟

تهیه کنندگی لتیان با مجید مطلبی ، نویسندگی با اکتای براهنی و نقش کارگردان نیز بر عهده علی تیموری می باشد.

باز هم تاکید می کنیم که دیدن این فیلم زیبا و با فیلمنامه قوی را هرگز از دست ندهید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم لتیان

کشتارگاه از دیگر فیلم های اکران آنلاین امسال بود که همینک به مرحله پخش خانگی رسیده است. امیرحسین فتحی , باران کوثری , حسن پورشیرازی , مانی حقیقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان کشتارگاه نیز دو روایت آمده است: رفیق: اینجا صلیب سرخی ها بهت میگن چیتا امیر: چی ؟؟ رفیق: چیتا … یوزپلنگ… امیر که چند ماهی است از فرانسه دیپورت شده، بخاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می شود…

جواد نوروزبیگی در نقش تهیه کننده و عباس امینی نیز در نقش نویسنده و کارگردان ظاهر شده اند.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم کشتارگاه

قتل عمد با بازی على رجایى، امیر رضایى، نیلوفر استخرى، صدف فرهودى، جواد اسدى، سجاد حسین پور، مهسا جاوید و با تهیه کنندگی محمداحمدى و همچنین نویسندگی و کارگردانی: سعید دولتخانی از محصولات سال 98 بوده است که قرار است در مهرماه پخش شود.

این فیلم از 15 امرداد 99 نیز در سینماها اکران شده بود ولی به دلیل استقبال پایین از سینما در پی ویروس کرونا، در شهریور ماه نیز به اکران آنلاین آمده بود.

در خلاصه داستان قتل عمد آمده است که: اردلان، جوانى از طبقه کارگرى، در اوج بحران هاى مالى و عاطفى با غریبه اى مرموز آشنا شده و در وضعیّت پیچیده اى قرار مى گیرد.

لینک قانونی این فیلم: دانلود فیلم قتل عمد