Menu

اطلاعات جدیدی از عنوان The Pathless منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان سبک اکشن ماجراجویی و جهان‌باز The Pathless در تاریخ 12 نوامبر 2020 عرضه خواهد ‌شد. شرکت Annapurna Interactive این موضوع را اخیرا اعلام کرده و تأیید کرد که این بازی در تاریخ 12 نوامبر برای PS5 ، PS4 و رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه Epic Games و Apple Arcade عرضه خواهد شد که در نتیجه می‌توان این عنوان را به لیست عناوین لانچ کنسول نسل نهمی شرکت Sony اضافه کرد که هم‌اکنون در فروشگاه‌های مختلف با قیمت 49.99 دلار می‌توانید آن را پیش خرید کنید و از تجربه‌ی این عنوان متفاوت و درگیرکننده لذت ببرید.

عنوان The Pathless توسط استودیوی Giant Squid، که عنوان بسیار موفق Abzu را توسعه داده است، ساخته شده و در مورد یک شکارچی و عقاب او است که به یک جزیره عجیب می‌روند. جهان موجود در بازی در حال حاضر از وجود یک نفرین بزرگ رنج می‌برد و در حال نابود شدن است. در این جزیره قهرمان‌های بازی در جنگل‌های تاریک، ویرانه‌هایی با معماهای مختلف و ارواح نبردی که خراب شده‌اند گشت و گذار می‌کنند تا به اسرار موجود در این نفرین عجییب پی برده و آرامش سابق را به جزیره بازگردانند.

در نسخه‌ی PS5 بازی The Pathless، با استفاده از Tempest Engine صداهای مختلف هر بیوم را به منابع جداگانه تقسیم می کند. این قابلیت باعث می‌شود تا بازیکن احساس منحصر به فردی را با ورود به هر منطقه تجربه کند.

نظر شما در خصوص این عنوان منحصر به فرد چیست؟