Menu

صحبت‌های کارگردان Spider-Man درمورد تغییر پیتر پارکر برای PS5

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، چندی پیش Sony و Insomniac Games اطلاعات جدیدی درباره یک سری از ویژگی‌های جدید Spider-Man: Remastered که برای PlayStation 5 عرضه خواهد شد به اشتراک گذاشت. یکی از بخش‌های قابل توجه و بحث برانگیز مدل سازی جدید شخصیت پیتر پارکر بود. بعد از پخش شدن این اخبار، طرفداران در توئیتر دست به کار شده و احساسشان درباره این تغییر را علنی کردند. به دنبال این اتفاق، کارگردان بازی یعنی آقای Bryan Intihar نیز وارد فضای مجازی شده و دلیل پشت این انتخاب را توضیح داده است.

«اخبار امروز در رابطه با تغییر چهره‌ی پیتر پارکر برای بعضی از شما تعجب‌آور بود و ما در Insomniac کاملاً این اتفاق را درک می‌کنیم. حتی خودم هم مدتی طول کشید تا به ظاهر جدید پارکر عادت کنم. ولی وقتی درباره‌ی آینده این فرانچایز و انتقال به PS5 صحبت کردیم متوجه شدیم طراحی شخصیت‌هایی که بیشتر به واقعیت نزدیک هستند، مثلاً تطابق بیشتر پیتر با چهره‌ی Yuri Lowenthal که همه‌ی ما او را در نقش مرد عنکبوتی دوست داریم… ضروری است.

دقیقاً همانطور که در حین توسعه‌ی Spider-Man به نظرات شما گوش دادیم، به خواندن کامنت‌های شما ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم تمام ابعاد بازی را بهبود دهیم. در همین حین، امیدوارم به تصمیم ما برای آینده‌ی این سری بازی اعتماد کنید.»

همانطور که قبلاً نیز توسط Insomniac اعلام شده، علت این تغییر «پیدا کردن چهره‌ای که بیشتر به Yuri Lowenthal (صداگذار پیتر پارکر) شبیه باشد» بوده است. اینتیهار ادامه داد؛ «ما هم به اندازه‌ی شما به این شخصیت اهمیت می‌دهیم، پس لطفاً بدانید که این تصمیم/تغییر را راحت نگرفتیم.» وی افزود؛ «امیدوارم به ما اعتماد کنید که به نظرمان این تصمیم بهترین کار برای آینده و اهداف بعدی ما برای این شخصیت دوست داشتنی دنیای Marvel و این فرانچایز است».

این تغییر چه دوستش داشته باشیم و چه نه، منطقی به نظر می‌رسد و خیلی از طرفداران نیز با صحبت‌های کارگردان موافق هستند. برای کسانی که مخالف هستند، حداقل هنوز Miles را دست نخورده داریم و در Spider-Man: Miles Morales فوق العاده به نظر می‌رسد. Spider-Man: Remastered فقط برای کاربرانی که نسخه‌ی Ultimate Edition عنوان Miles Morales برای PS5 را خریداری می‌کنند یا از نسخه‌ی PS4 به PS5 ارتقاء می‌دهند قابل دسترسی خواهد بود.

هر دو عنوان Spider-Man: Remastered و Spider-Man: Miles Morales در 22 آبان ماه برای PlayStation 5 منتشر خواهد شد. Miles Morales Ultimate Edition هم اکنون قابل پیش خرید می‌باشد.