Menu

تجربه بازی Demon’s Souls در کیفیت 4K یا با فریم‌ ریت بالاتر به صورت انتخابی خواهد بود

در حالی که فرانچایز Dark Souls که به صعود FromSoftware به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین توسعه دهندگانی که امروز کار می‌کند کمک کرد و همچنین یک ژانر کامل RPG را ایجاد کرد، در واقع اینگونه میتوان گفت که همه چیز با Demon’s Souls شروع شد. اکنون ما در سال 2020 هستیم و نسخه جدیدی از این عنوان قرار است در زمان ارائه کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود که بازی به شدت مورد انتظاری است و حالا مشخص شده است که شما می‌توانید آن را با دو حالت مختلف بازی کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت رسمی بازی، که به روز شده است و می‌توانید مشاهده کنید. در پایان، با نگاهی به جزئیات توضیحات، این بازی تأیید می‌کند که بازی دارای دو حالت مختلف است که می‌توانید در آن‌ها بازی کنید: حالت 4K و حالتی دارای فریم ریت بالاتر، احتمالاً حالت 4K دارای 30 فریم در ثانیه خواهد بود در حالی که حالت فریم ریت بالاتر با نرخ 60 فریم در ثانیه با کیفیت 1080p یا 1440p خواهد بود، اما به صراحت مشخص نشده است. در هر صورت، شما انتخاب می‌کنید که چگونه می‌خواهید بازی را تجربه کنید. انتخاب با شماست.

عنوان Demon’s Souls در تاریخ 22 آبان در زمان عرضه به صورت انحصاری برای PlayStation 5 منتشر خواهد شد. این بازی دارای یک نسخه Digital Deluxeنیز هست.