Menu

سونی کیفیت اجرایی بازی Gran Turismo 7 را مشخص کرد

به گزارش پردیس‌گیم، به عنوان یک عنوان به شدت مورد انتظار برای کنسول PS5، گیمرها از زمان رونمایی بازی Gran Turismo 7 در مراسم ماه ژوئن PS5، مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات جدیدتر هستند. حال ما اطلاعات جدیدتری از این بازی در اختیار داریم.

طرفداران استودیوی خوشنام Polyphony Digital انتظار نرخ فریم 60 را از بازی Gran Turismo 7 دارند ولی حال سونی تأیید کرد بازی علاوه بر نرخ فریم 60 از وضوح تصویر 4K، فناوری رهگیری پرتو و HDR نیز بهره‌مند خواهد بود.

سه نسخه‌ی قبلی بازی همه از نرخ فریم 60 بهره‌مند بودند و فقط گرن توریسمو 5 اندکی افت فریم داشت. شایان ذکر است که با وجود SSD تجربه‌ی کاربری بازی بسیار دلنشین‌تر شده و بازیکنان می‌توانند به سرعت ماشین‌ها را انتخاب کنند و وارد مسابقه شوند و دیگر خبری از انتظار طولانی نخواهد بود که بی شک این موضوع برای طرفداران سرسخت بازی بسیار خوشحال کننده خواهد بود. پیش از این نیز سازندگان گفته بودند که به لطف فناوری‌های DualSense تجربه‌ی بهتر و درگیرکننده‌تری را خواهیم داشت که همه‌ی این‌ها بخاطر ماشه‌های تطبیق پذیر و بازخورد لمسی DualSense می‌باشد.

GRAN TURISMO 7

با این‌که ما شاهد عرضه‌ی بازی Gran Turismo Sport بر روی PS4 بودیم ولی در حقیقت آخرین شماره‌ی کامل و اصلی گرن توریسمو بر می‌گردد به سال 2013 و گرن توریسمو 6. خبر خوشی دیگر برای عاشقان این مجموعه این است که در نسخه‌ی 7 ما شاهد بازگشت بخش محبوب و پرطرفدار کمپین هستیم که در آن‌جا می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و به صورت تک‌نفره مسابقات مختلفی را پشت سر بگذارید و پیشرفت کنید. بخشی که کمبودش در نسخه‌ی اسپورت به چشم می‌آمد و فقدانش باعث نارضایتی طرفداران قدیمی و سرسخت مجموعه شده بود. به همه‌ی این‌ها این نکته را نیز اضافه کنید که بیش از صد ماشین قرار است در بازی حضور داشته باشند و همگی قابل بهینه‌سازی و شخصی‌سازی خواهند بود.

با وجود این‌که تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی Gran Turismo 7 مشخص نشده است اما شایعات زیادی خبر می‌دهند که بازی قبل از پایان سال 2020 به صورت کاملاً انحصاری برای PS5 عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه‌ی با سابقه و دوست داشتنی هستید؟ کدام نسخه را بیشتر دوست داشتید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.