Menu

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی جدید Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز

به گزارش پردیس‌گیم، ما کم‌تر از 2 ماه با انتشار بازی Cyberpunk 2077 فاصله داریم و به نظر می‌رسد که CD Projekt RED کمپین بازاریابی و تبلیغات بازی را آغاز کرده است. در جریان بازی نخست فینال NBA بین تیم‌های Los Angeles Lakers و Miami Heat یک تیزر تبلیغاتی جدید از بازی به شدت مورد انتظار سایبرپانک به نمایش درآمد که در آن کیانو ریوز سرشناس شما را به تجربه‌ی یک ماجراجویی بکر در Night City دعوت می‌کند.

تیزر جدید تقریباً هر آنچه را که قبلاً دیده‌ایم را شامل می‌شود به جز ثانیه‌های پایانی که در آن V از داخل ماشین به دشمنان تیراندازی می‌کند. بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه برای PS5 ،PS4، XBOX ONE، Xbox Series X / S و PC عرضه شود. سازندگان قول داده‌اند اینبار شاهد تأخیر مجدد نباشیم. البته این موضوع هزینه‌هایی در بر داشته است چرا که به گفته‌ی بلومبرگ کارکنان استودیو همگی ایمیلی دریافت کرده‌اند که باید هفته‌ای 6 روز کار کنند.

این موضوع توسط رئیس استودیو یعنی Adam Badowski نیز تأئید شد و گفت چاره‌ی دیگری نداشتیم و در غیراینصورت بازی به زمان عرضه نخواهد رسید. همچنین این نکته را نیز اضافه کرد که همه‌ی دست‌اندرکاران 10% از فروش بازی را به صورت مستقیم دریافت خواهند همانطور که درباره‌ی پروژه‌های قبلی استودیوی CDPR نیز صدق می‌کرد. باید منتظر ماند و دید عاقبت این بازی مورد انتظار چه خواهد بود. طبق صحبت‌های قسمت قبلی Night City Wire احتمالاً شاهد یک قسمت دیگر از این نمایش نیز باشیم تا طرفداران به خوبی با بازی آشنا شوند.

تیزر تبلیغاتی جدید بازی Cyberpunk 2077 را در پائین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ منتظر تجربه‌ی این بازی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.