Menu

شایعه: DLC داستانی جدید برای Mortal Kombat 11؛ رامبو به مورتال کامبت می‌آید!؟

به گزارش پردیس‌گیم، با اینکه تقریباً همه از در دست ساخت بودن نسخه‌ی نسل بعدی Mortal Kombat توسط NetherRealm Studios مطمئن هستند، اما به نظر می‌رسد که کار استودیو با نسخه‌ی اخیر یعنی Mortal Kombat 11 هنوز به طور کامل پایان نیافته است.

بازی مذکور نخست در سال 2019 عرضه شد و موفقیت بالایی را کسب کرد. استودیو‌ی سازنده چندی پیش یک DLC داستانی جدید برای بازی تحت عنوان Aftermath عرضه کرد که چند شخصیت جدید نیز به جمع مبارزان اضافه می‌کند. حال داده‌کاوی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که یک محتوای دانلودی دیگر نیز در دست ساخت است و نوید اضافه شدن یک شخصیت محبوب از فیلم‌های اکشن دهه‌ی 80 میلادی را می‌دهد.

اما در خصوص شخصیت‌هایی که احتمالاً قرار است اضافه شوند. نام دو شخصیت شناخته شده در داده‌های بازی به چشم می‌خورد. Mileena و Rain که هر دوی این‌ها برای طرفداران مجموعه شناخته شده هستند. اما یک نام دیگر نیز به چشم می خورد. RAM! که احتمالاً به شخصیت John Rambo از فرانچایزی به همین نام دلالت می‌کند. زیرا هیچ شخصیت دیگری در مجموعه‌ی مورتال کامبت نیز که نامش با این حروف آغاز شود و همچنین اینکه هیچ شخصیت کاملاً جدیدی در طول این سال‌ها از طریق DLC به بازی اضافه نشده است. از طرفی با توجه به حضور شخصیت‌های ترمیناتور و روبوکاپ در بازی که هر دوی این‌ها قهرمانان آثار سینمایی دهه‌ی 80 هستند، هیچ بعید و عجیب نیست که رامبو نیز به جمع این‌ها اضافه شود.

به هرحال باید منتظر ماند و دید. فعلاً همه‌ی این‌ها را به چشم شایعه ببینید. Mortal Kombat 11: Aftermath هم‌اکنون برای PlayStation 4, Xbox One, Switch, PC و Stadia در دسترس است. چنانچه اخبار تازه‌ای به دستمان رسید شما را با خبر خواهیم ساخت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ با اضافه شدن رامبو موافق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.