Menu

تماشا کنید: تریلر نسخه‌ی PS5 بازی Marvel’s Spider-Man منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، استودیوی موفق Insomniac Games به تازگی وعده داده بود که قبل از عرضه‌ی بازسازی عنوان Marvel’s Spider-Man در کنار نسخه‌ی Miles Morales در ماه نوامبر، تعداد بیشتری ویدیو از این بازسازی برای PS5 را به نمایش خواهد گذاشت. خب، طولی نکشید که سازنده بازی به قول خود عمل کرد.

Insomniac امروز در پست جدید خود در وبسایت‌ PlayStation، تغییرات عمده‌ای را که در بازسازی عنوان Marvel’s Spider-Man رخ خواهد داد، شرح داد و به نظر می‌رسد که تغییرات صورت گرفته در این نسخه بسیار اساسی‌تر از آنچه که در ابتدا تصور می‌شد باشد. علاوه بر موارد مهم برای هر بازسازی که بهبودهای گرافیکی و عملکردی را شامل می‌شوند(ویدیوهای منتشر شده نشان از بهبود بسیار زیاد این موارد در نسخه‌ی بازسازی شده دارند)، این بازی در موارد دیگری نیز تغییرات اساسی و قابل توجهی داشته است.

مدل شخصیت اصلی این مجموعه یعنی پیتر پارکر که در اصل از روی جان بوبنیاک مدل‌سازی شده بود، اکنون کاملاً تغییر کرده است. مدل جدید به بازیگری به نام بن جردن شباهت دارد و نتیجه حاصل از آن در ویدیوهای منتشر شده از بازی، این شخصیت محبوب را بسیار جوان‌تر نشان می دهد. در واقع، ظاهر و مدل صورت جدید پیتر در بازسازی Marvel’s Spider-Man برای نسل نهم به طرز عجیبی شبیه بازیگر این شخصیت در فیلم‌های سینمایی این روز‌های Spiderman یعنی تام هالند است. Insomniac می‌گوید که این تغییر ایجاد شده است تا " نسل بعدی باز‌ی‌های Marvel’s Spider-Man بهترین عملکرد را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد" که تا حدی توضیح عجیب و غریبی است. صرف نظر از این مورد، یوری لوونتال هنوز بازیگری است که پیتر را در بازی به تصویر می‌کشد.

سرانجام، مشخص شد که یکی از سه لباس جدیدی که در Marvel’s Spider-Man Remastered به بازی اضافه خواهد شد، لباس اقتباس شده از فیلم The Amazing Spider-Man است. در حالی که این سری از فیلم‌های Spidey که اندرو گارفیلد در آن نقش اصلی را بازی می‌کرد به اندازه سه‌گانه‌ی Raimi یا فیلم‌های اخیر MCU محبوب نیستند، اما با آمدن این لباس زیبا به بازی Marvel’s Spider-Man، حال تمامی لباس‌های دیده شده از این شخصیت در فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و کمیک‌ها در بازی حضور دارند و قابل استفاده هستند که نکته‌ی بسیار جالب توجهی است.

با وجود قیمت 20 دلاری این بازسازی برای نسل جدید و تصمیم عجیب سازندگان برای تغییر مدل صورت و بازیگر پیتر پارکر محبوب، اما باید قبول داشت که این بازی در PS5 فوق‌العاده به نظر می‌رسد و تغییرات صورت گرفته نشان می‌دهد عوامل استودیوی Insomniac Games به این بازی فراتر از صرفا یک بازسازی نگاه کرده و تلاش زیادی برای نسل نهمی کردن آن صورت دادند.

این عنوان در تاریخ 12 نوامبر به همراه نسخه‌ی Miles Morales در یک پکیج کامل به نام Marvel’s Spider-Man Ultimate Edition عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده از این بازسازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کییفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه