Menu

اطلاعات تکمیلی از بازی Destruction AllStars، بخش چند‌نفره، مبارزات و بیشتر

به گزارش پردیس‌گیم، معمولاً بازی‌های هنگام عرضه‌ی کنسول‌ها خیلی زود فراموش می‌شوند و خیلی عناوین خاطره‌سازی نمی‌شوند. البته به استثناء یکی دو مورد. باید دید که این قضیه برای کنسول‌های نسل بعد نیز صدق می‌کند یا خیر و آیا عناوین هنگام عرضه به سرعت رنگ می‌بازند یا موفق خواهند شد. این وسط بحث سونی جداست، چرا که آن‌ها عناوین مختلفی را برای عرضه آماده کرده‌اند و سلیقه‌های مختلف را پوشش داده‌اند به گونه‌ای که جیم رایان از سونی می‌گوید: عناوین هنگام عرضه‌ی PS5 در تاریخ پلی‌استیشن بهترین خواهند بود و از این نظر انتظار می‌رود که این کنسول عرضه‌ی بهتری را شاهد باشد.

Destruction AllStars

یکی از این عناوین هنگام عرضه Destruction AllStars می‌باشد. یکی از 3 عنوانی که به صورت کاملاً نسل بعدی ساخته شده‌اند و در انحصار PS5 هستند. حال ما نگاهی خواهیم داشت به مبارزات ماشینی بازی. بلاگ رسمی پلی‌استیشن اطلاعات جالبی در خصوص بازی به اشتراک گذاشته است. این بازی مبتنی بر زمین مبارزه است و شما می‌توانید تک‌نفره یا به صورتیمی در بخش چندنفره‌ی بازی مبارزه کنید. همانطور که واضح است مبارزات حول ماشین‌های مختلف و البته راننده‌های متفاوت متمرکز است. هر ماشین دارای قدرت مخصوص به خود است؛ به عنوان مثال Sabre تیغه‌های بلندی دارد که حریف را نصف خواهد کرد یا اگر نوع دفاعی مد نظر شما باشد Undisputed را داریم که یک سپر بزرگ دور خودش تشکیل می‌دهد و برای مدتی ضد ضربه خواهد شد.

Destruction AllStars

شکل کلی مبارزات بیشتر مبتنی بر ماشین‌ها می‌باشد که در آن شما به ماشین‌ حریفانتان ضربه خواهید زد و آن‌ها را از میدان مبارزه به در خواهید کرد. البته با نابود شدن ماشینتان هم باز می‌توانید به مبارزه ادامه دهید با انجام کارهایی از جمله فعال‌ کردن تله‌ها و چیزهایی از این دست.

بازی Destruction AllStars قرار است در تاریخ 22 آبان‌ماه برای PlayStation 5 عرضه شود و قرار است پس از عرضه نیز به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت کند و حالت‌های جدیدی به بازی اضافه شود. یک تریلر جدید نیز به زودی برای این بازی مورد انتظار عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این عنوان مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.