Menu

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی نسخه‌ی PS5 بازی Yakuza: Like A Dragon

به گزارش پردیس‌گیم، بازی جدید Yakuza: Like A Dragon به نسبت شماره‌های پیشین تغییراتی به خود دیده است. جدای از تغییر کردن قهرمان اصلی مجموعه، گیم‌پلی بازی نیز دچار تغییرات فراوانی شده است و بیشتر جنبه‌ی نقش‌آفرینی به خود گرفته است. این بازی پیش از این در ژاپن تحت عنوان Yakuza 7 به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شده بود.

خوشبختانه مشخص شد که قرار است این بازی در بازار غرب نیز عرضه شود و اینبار کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت نیز پلتفرم‌های مقصد بازی را تشکیل می‌دادند. این اتفاق در حالی بود که در کمال تعجب نسخه‌ی PS5 بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود و تاریخ عرضه‌ای نیز برای آن مشخص نشده بود. خوشبختانه اندکی پیش مشخص شد که بازی با اندکی تأخیر و در ماه مارس میلادی برای PS5 عرضه می‌شود. و امروز نیز ما شاهد یک تریلر گیم‌پلی جدید از نسخه‌ی PS5 بازی هستیم.

این تریلر جدید کوتاه است و گیم‌پلی مبارزات بازی را نشان می‌دهد که بر روی PS5 اجرا شده است. بدون شک با سابقه‌ای که از سگا و این مجموعه داریم، نسخه‌ی PS5 بازی حرف اول را می‌زند. تریلر نسخه‌ی PS5 بازی را در پائین مشاهده بفرمایید.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Yakuza: Like a Dragon قرار است در تاریخ 20 آبان‌ماه برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S و PC عرضه شود. نسخه‌ی PlayStation 5 بازی نیز در تاریخ سه‌شنبه 12 اسفندماه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. با وجود اینکه نسخه‌ی PlayStation 5 بازی با تأخیر عرضه خواهد شد ولی شما می‌توانید نسخه‌ی PS4 بازی را به PS5 ارتقأ دهید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه‌ی محبوب هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.