Menu

شایعات: بازی Titanfall 3 در حال ساخت است، 7 قهرمان بعدی Apex Legends مشخص شدند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، بازی Titanfall 2 احتمالاً یکی از بهترین بازی‌های اول شخص این نسل بود، اما متأسفانه از نظر تجاری آنقدر که ناشران انتظار داشتند EA موفق نبوده است این بدان معنی است که دنباله چیزی است که تقاضای زیادی داشته است، اما فعلاً خبری از آن نیست. با این حال ، اگر این شایعه جدید را باور کنیم ، ممکن است انتشار خبر تولید Titanfall 3 خیلی دور نباشد.

کاربری در توییتر اخیراً تعداد زیادی اطلاعات بالقوه درباره هر دو بازی، Apex Legends و یک بازی جدید در سری Titanfall را منتشر کرده است. او نه تنها 7 شخصیت آینده را که ظاهراً در فصل‌های آینده به بازی می‌آیند فاش کرده است (از طریق Reddit)، او همچنین اشاره کرده است که Titanfall 3 در حال توسعه است. اندکی بعد، او حساب کاربری توییتر خود را به صورت خصوصی تنظیم کرد، اما می‌توانید تصویر زیر را از ادعای Titanfall 3 در حال ساخت (از طریق ResetEra) مشاهده کنید.

در همین حال، با توجه به این اطلاعات منتشر شده، این‌ها قهرمانانی هستند که در طول هفت فصل آینده به Apex Legends اضافه می‌شوند:

  • فصل 7 – Valk (Offensive)
  • فصل 8 – Blisk (Recon)
  • فصل 9 – Ash (Offensive)
  • فصل 10 – Horizon (Offensive)
  • فصل 11 – Fuse (Offensive)
  • فصل 12 – Firebug (Recon)
  • فصل 13 – Husaria (Offensive)

این ناگفته نماند، اما فعلاً این اخبار در حد شایعه است و تایید نشده است. EA قبلاً در مورد اینکه Titanfall 3 هرگز نخواهد آمد مشکوک به نظر می‌رسید و Respawn Entertainment در اوایل سال جاری گفت که هیچ بازی جدید Titanfall در حال توسعه نیست. ظاهراً یک بازی جدید در سری و سبک Titanfall در سال 2019 در دست ساخت بود و اگرچه ما چندین بار در مورد آن از Respawn و EA شنیده‌ایم، اما در واقع هیچ چیز به واقعیت تبدیل نشده است. به غیر از Apex Legends، این بازی مدتی است که در هاله ای از ابهام است.

در همین حال، تا آنجا که از نشت Apex Legends می‌گذرد، باور اینکه هفت شخصیت از قبل برنامه ریزی شده‌اند، با این جزئیات دقیق، کمی سخت است بالاخره این اطلاعات تقریباً دو سال ارزش محتوا دارد. اتفاقات عجیبی رخ داده است

نظر شما در مورد این شایعات منتشر شده چیست؟ چقدر آن‌ها را نزدیک به واقعیت می‌دانید؟

با پردیس‌گیم همراه باشید و ما با پیشرفت این داستان مطالب را به روز می‌کنیم.