Menu

تماشا کنید : گیم‌پلی جدید بازی DiRT 5

به گزارش پردیس‌گیم، کنسول‌های نسل جدید در آبان ماه عرضه می‌شوند که همواره یک دوره شگفت انگیز بوده است. به این دلیل که، علاوه بر عرضه خود کنسول بازی‌های مختلف زیادی نیز در حال عرضه شدن هستند و یکی از آ‌ن‌ها شما را مجبور می‌کند که کمی گل آلود شوید بازی جذاب DiRT 5 ، اکنون این بازی یک تریلر گیم پلی جدید دارد که نشان می‌دهد شما یکی از شهرهای آفریقای جنوبی را نیز در این بازی تجربه می‌کنید.

در جدیدترین تریلر مسابقه را در استادیومی در Cape Town نشان می‌دهد. مانند تمام فیلم‌هایی که تاکنون از این بازی دیده‌ایم، این بازی همان مسابقه‌ای است که انتظار می‌رود آنگونه باشد. این مسابقه شما را به سرتاسر خیابان می‌کشاند، به نظر می‌رسد از استادیوم، پارکینگ و محوطه بیرونی این مکان عبور می‌کنید. در انتهای این مطلب تریلر جدید را بررسی کنید.

بازی DiRT 5 پس از کمی تأخیر در تاریخ 16 آبان برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، رایانه‌های شخصی و Stadia عرضه می‌شود. تأیید شده است که این بازی همزمان در روز انتشار Xbox Series X و Series S در تاریخ 20 آبان برای این کنسول‌ها عرضه می‌شود همچنین برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ای برای پلی استیشن 5 نیز وجود دارد، اما فعلاً تاریخ مشخصی برای آن تعیین نشده است.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت FHD

تماشا به صورت تمام صفحه