Menu

تاریخ انتشار بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم ، اکتیویژن گیم پلی چند نفره و مبارزاتی را برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War با زامبی‌ها نشان داده است. استودیوی Treyarch همچنین زمان منتشر شدن بخش زامبی برای این بازی را در تاریخ 9 مهر در توییتر تأیید کرد و همچنین وعده "بخش جدید زامبی‌ها" را داده است.

تاکنون جزئیات زیادی درباره بخش زامبی‌های این بازی منتشر نشده و تنها اطلاعات موجود اشاره به این بخش در قسمت The Red Door از بخش آلفای این عنوان است. اینطور که به نظر می‌رسد این بخش در دوره جنگ سرد تنظیم می‌شود (دقیقاً مانند بقیه این سری بازی‌ها) و پس از فرار در بازی‌های قبلی به یک موقعیت زمینی تر بازگردد. البته، با توجه به عشق دیوانه‌وار برخی افراد به بخش زامبی‌ها، و دیدن متداوم بودن هر ساله این بخش چیز چندان عجیبی نیست.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ جمعه ۲۳ آبان عرضه می‌شود. این نسخه از بازی برای کنسول‌های Xbox One ، Xbox Series X / S ، PS4 ، PS5 و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برخلاف عناوین قبلی این مجموعه، قیمت آن در PS5 و Xbox Series X / S با 70 دلار فروخته می‌شود. قرار است نسخه بتای چند نفره در ماه اکتبر به صورت مستقیم پخش شود، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.