Menu

Yakuza: Like a Dragon برای PS5 منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، شرکت Sega سرانجام تأیید کرد که نسخه PS5 بازی Yakuza: Like a Dragon منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ 2 مارس سال 2021 عرضه خواهد و دارندگان نسخه‌ی PS4 پس از عرضه شدن بازی برای PS5، می‌توانند آن را به صورت رایگان بر روی کنسول نسل بعدی خود اجرا کنند. اما نکته‌ی جالب در این میان تاریخ عرضه‌ی بازی بر روی سایر پلتفرم‌ها است. 10 نوامبر تاریخی است که بازی قرار است روی سایر پلتفرم‌ها عرضه شود.

این بدان معنی است که دارندگان کنسول‌های PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی در کنار دارندگان Xbox Series X و Xbox Series S می‌توانند بازی را در تاریخ 10 نوامبر تجربه کنند و این تفاوت زمانی بین عرضه‌ی بازی بر روی کنسول‌های Xbox نسل بعدی و PS5 کمی عجیب است. این بازی نقش‌آفرینی به عنوان بازی زمان عرضه‌ی کنسول Xbox با پشتیبانی از Smart Delivery معرفی شد. اما به نظر می‌رسد تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی PS5 بازی که چند ماه با تاریخ انتشار اصلی فاصله دارد نشان‌دهنده نوعی معامله بین Sega و Microsoft باشد.

در هر حال، Yakuza: Like a Dragon به غرب می‌آید و بازیکنان می‌توانند سفر ایچیبان کاسوگا و همراهانش را در که در تلاش برای کشف وضعیت Tojo Clan هستند تجربه کنند. برخلاف عناوین قبلی، مبارزات این عنوان کاملاً نوبتی است و به مکانیزم‌هایی مانند Summons، حملات تیمی، Jobs و موارد دیگر متکی است.