Menu

تمام بازی‌های PS5 که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند

(این تصویر هنوز رسمی نیست!)

به گزارش پردیس‌گیم، بازی‌های PS5 نرخ فریم‌های متفاوتی را پشتیبانی خواهند کرد. 60 فریم شاید مناسب‌ترین آ‌ن‌ها باشد. با این حال سونی گفته است که سخت‌افزار نسل بعدی آن‌ها از 120 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی خواهد کرد. و ما نیز در پردیس‌گیم فهرست این بازی‌ها را برایتان تهیه‌ کرده‌ایم. همچنین پیش از این نیز یک فهرست بلند بالا از بازی‌هایی که ارتقاء رایگان گرافیکی دریافت خواهند کرد، ارائه داده بودیم.

این شما و این فهرست بازی‌هایی که از نرخ فریم 120 پشتیبانی می‌کنند

لطفاً این نکته را در نظر داشته باشید که این بازی‌ها ممکن است حالت پیش‌فرضشان 120 فریم را ارائه ندهد، بلکه این تنظیمات در بخش گرافیک بازی‌ها قابل انتخاب است. همانطور که می‌دانید کنسول PS5 از حالت‌های مختلف گرافیکی پشتیبانی می‌کند و از این رو دست گیمر را باز گذاشته است. همچنین این‌که این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد. و در صورت تأئید شدن بازی‌های بیشتری به فهرست اضافه می‌شود.

CALL OF DUTY

(Call of Duty: Black Ops Cold War (PS5

DMC V
(Devil May Cry 5: Special Edition (PS5

DIRT 5
(DIRT 5 (PS5

MONSTER BOY
(Monster Boy and the Cursed Kingdom (PS5

RAINBOW 6
(Tom Clancy's Rainbow Six: Siege (PS5

PS5

آیا برای تجربه‌ی بازی‌ها به صورت 120 فریم بر روی PS5 به یک نمایشگر جدید نیاز دارید؟

حتی اگر شما نمایشگر مناسب برای پشتیبانی از نرخ فریم 120 را نداشته باشید، باز هم در هنگام فعال کردن حالت 120 فریم بر ثانیه در PS5، روان اجرا شدن بازی و بازخورد سریع‌تر کنترلر را حس خواهید کرد. اما بدون شک شما این موضوع را بهتر احساس خواهید کرد اگر نمایشگر شما از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی کند که این بدان معناست که توانایی تازه‌سازی تصویر 120 بار در ثانیه را خواهد داشت.

شوربختانه این پایان کار نیست، نمایشگر شما باید علاوه بر نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، با HDMI 2.1 نیز هماهنگ باشد و پهنای باند 48Gbps را پشتیبانی کند. پنل‌های زیادی از این قابلیت بهره‌مند نیستند. بنابراین برای داشتن یک تجربه‌ی نهایی از بازی کردن با نرخ فریم 120 شما باید همچین نمایشگری داشته باشید که 120 هرتز باشد و HDMI 2.1 را پشتیبانی کند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی‌ها با این سرعت خیره‌کننده بر روی PS5 هستید؟ منتظر مقالات بیشتری از این دست و در خصوص نسل بعد باشید.