Menu

عنوان نسل نهمی The Medium با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، با کم کم شروع شدن جریان انتشار عناوین نسل بعدی، به نظر می‌رسد ناشران بیشتری قصد دارند قیمت بازی‌های خود را به جای 60 دلار استاندارد با 70 دلار شروع كنند. شرکت‌های Take-Two Interactive و Activision قبلاً برای انتشار عناوین بزرگ خود به این قیمت متعهد شده‌اند، در حالی که حتی شرکت محبوب Sony نیز با انحصاری‌های فرست پارتی PS5 خود به این قیمت 70 دلاری پایبند خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد برچسب قیمت 70 دلاری زودتر از آنچه فکر می‌شد به یک استاندارد جدید و جهانی در نسل نهم دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است، هنوز برخی عناوین بزرگ و مهم نسل آینده وجود دارند که در واقع ارزان‌تر از حد انتظار خواهند بود. به عنوان مثال، عنوان جاه‌طلبانه و سبک ترسناک استودیوی Bloober Team با نام The Medium قرار است 49،99 دلار قیمت داشته باشد. این قیمت از طریق صفحه رسمی این بازی در فروشگاه Microsoft نشان داده شده است.

با توجه به این واقعیت که عنوان مورد انتظار The Medium قرار است یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های Bloober Team باشد که ایده‌های جالب توجهی نیز برای نمایش به بازیبازان در خود دارد، قیمت ارزان‌تر آن بسیار شگفت‌آور و قابل تحسین است.

عنوان نسل نهمی The Medium فصل تعطیلات 2020 برای پلتفرم‌های Xbox Series X ، Xbox Series S و PC عرضه خواهد شد.