Menu

عناوین انحصاری هنگام عرضه‌ی PS5 با اختلاف قدرتمندترین عناوینی خواهند بود که داشته‌ایم

به گزارش پردیس‌گیم، عناوین انحصاری هنگام عرضه‌ی PS5 فوق‌العاده خواهند بود، به خصوص در مقایسه با Xbox Series X که هیچ عنوان انحصاری در هنگام عرضه نخواهد داشت. در حقیقت تنها عنوان Halo Infinite بود که تا تاریخ نا مشخصی تأخیر خورد.

در طرف مقابل ما شاهد عناوینی هم‌چون Marvel's Spider-Man: Miles Morales، Demon's Souls remake، Sackboy: A Big Adventure، Destruction All-Stars و Astro's Playroom خواهیم بود. که این مورد آخر از پیش بر روی تمام دستگاه‌های PlayStation 5 نصب خواهد بود.

”ما بنا داریم این را با قدرت ادامه دهیم و احترام و عشق‌مان به جامعه‌ی PS4 را نیز حفظ کنیم. در عین حال ما به فکر میلیون‌ها گیمر مشتاق به تجربه‌ی نسل بعد نیز هستیم و برای آن‌ها عناوینی را تدارک دیده‌ایم که فقط بر روی PS5 امکان‌پذیر است. ما خوشحالیم که این موضوع را بیان کنیم. استودیو‌های جهانی ما در حال تحول و گسترش هستند و بازی‌های انحصاری ما چه در هنگام عرضه و چه در پنجر‌ه‌ی لانچ با اختلاف قدرتمندترین عناوینی خواهند بود که ما بر روی کنسول‌های جدید داشته‌ایم.

ما تلاش کردیم که این حس را به شما منتقل کنیم. شما حتماً در ماه‌های گذشته حس پیشرفت و حس نسل بعد را از مراسمات ما گرفته‌اید. آن نمایش‌ها قدرتمند و فوق‌العاده بودند. و این نکته برای ما حائز اهمیت است که به هنگام صحبت از آمار و ارقام و بحث قیمت، گیم‌پلی نسل بعد را نیز نشان دهیم"

کنسول PS5 در تاریخ 22 آبان ماه در مناطق معدودی عرضه خواهد شد و 5 روز بعد یعنی 27 آبان ماه عرضه‌ی جهانی خواهد شد. قیمت این کنسول برای مدل تمام دیجیتال که فاقد درایو نوری است 399 دلار و برای نسخه‌ی کامل که درایو UltraHD Bluray دارد 499 دلار می‌باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ ظاهراً سونی بنا دارد با ارائه‌ی انحصاری‌های بیشتر و قدرتمندتر موفقیت خودش را تکرار کند. لطفاً شما نیز نظراتتان در خصوص صحبت‌های جیم رایان، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.