Menu

دیجیتال فاندری: نمایش گیم‌پلی Demon’s Souls در PS5 با کیفیت 4K اجرا نشده بود

شاید بتوان گفت بازی بزرگ‌تر و مورد انتظارتری از Demon's Souls در زمان عرضه کنسول‌های نسل جدید وجود نداشته باشد. با این حال، با وجود نمایش تحسین برانگیز و زیبای آن در رویداد اخیر PlayStation، یک سوال باقی می‌ماند و آن هم این است که آیا این بازسازی در حد استانداردهای نسل بعدی ظاهر می‌شود یا نه.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، طبق تحلیل تازه دیجیتال فاندری، بازی با رزولوشن 1440p و نرخ 60 فریم اجرا شده بود و بنچمارک 4K و 60 فریم از دست می‌دهد. این نتایج مستقیما توسط کارشناسان دیجیتال فاندری بیان شده‌اند و در ویدیوی زیر هم می‌توانید بررسی آن‌ها از مواردی مثل Ray-Tracing، نرخ فریم (هیچ افت فریمی در نمایش گیم‌پلی وجود نداشت) و مقایسه گرافیک با نسخه قدیمی PS3 را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت 360p – دانلود با کیفیت 720p

تماشا به‌صورت تمام صفحه

به‌طور کلی نظر آن‌ها در رابطه با کیفیت این بازسازی به‌شدت مثبت بود اما در رابطه با رزولوشن 1440p و نرخ 60 فریم گفته شد که احتمال زیاد بازی در حالت Performance اجرا شده بود و دیجیتال فاندری معتقد است یک گزینه اختیاری برای اجرا در نرخ 30 فریم و کیفیت 4K هم ارائه می‌شود.

البته توجه کنید که هیچ چیز را فعلا قطعی در نظر نگیرید. تحلیل‌های دیجیتال فاندری قطعا در صنعت بازی‌های ویدیویی تک هستند اما خود آن‌ها هم اشاره کردند که ممکن است در آینده در طول فرایند ساخت تغییراتی ایجاد شوند که اثراتی روی کیفیت اجرایی بازی به جا بگذارند.

بازی Demon's Souls روز 12 نوامبر (22 آبان) برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد.