Menu

فروش فوق‌العاده‌ی Tekken 7؛ مجموع فروش به عدد خیره‌کننده‌ای رسید

به گزارش پردیس‌گیم، مجموع فروش Tekken 7 از 6 میلیون نسخه عبور کرد. این آمار فوق‌العاده را کارگردان مجموعه جناب کاتسوهیرو هارادا اعلام کرد.با این فروش خیره‌کننده‌ مجموع فروش کُل مجموعه‌ی تکن نیز از عدد 50 میلیون نسخه فراتر رفت. بدون شک این آمار کم نظیر نشانه‌ی محبوبیت بالای این مجموعه‌ی با سابقه در بین بازی‌بازان می‌باشد. پیش از این در فوریه‌ی سال جاری میلادی از فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی تکن 7 خبر داده بودند و حال با این آمار جدید به نظر می‌رسد که کماکان اقبال بازار به سمت این عنوان می‌باشد.

بازی Tekken 7 ابتدا بر روی دستگاه‌های آرکید در سال 2015 عرضه شده بود و سپس دو سال بعد یعنی در ژوئن 2017 این بازی راهی PS4، Xbox One و PC شد. این عنوان جذاب مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت ولی بخاطر کمبودهایی به آن خرده گرفته شد. از جمله این‌که کات سین‌های معروف بخش داستانی بسیار کم تعداد بودند و از تصاویر ثابت برای این بخش جذاب استفاده شده بود که مورد پسند طرفداران نبود. این مشکل بدون شک بخاطر بودجه‌ی محدود بازی بوده است، کما اینکه خود سازندگان نیز به این موضوع اذعان داشتند. امید است که با این موفقیت خیره‌کننده‌ بودجه‌ی شماره‌های بعدی این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز افزایش یابد.

TEKKEN 7

شایان ذکر است که بازی تکن 7 کماکان از پشتیبانی خوبی برخوردار است و محتوای جدید به صورت منظم برای آن عرضه می‌شود. در حال حاضر بازی در فصل چهارم (season) قرار دارد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از شنیدن این خبر خوشحال شدید؟ از طرفداران این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز و دوست داشتنی هستید؟ کدام نسخه بیشتر مورد پسند شما بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.