Menu

رکوردشکنی Xbox در ژاپن، طلسم شکسته شد؟

کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت Xbox Series X و Series S در ماه نوامبر عرضه می‌شوند اما اوایل این هفته پیش فروش به صورت مستقیم آغاز به کار کردند. مایکروسافت می‌گوید "رکوردشکنی" صورت گرفته است و به نظر می‌رسد تا حد زیادی پیش فروش سطح گسترده‌ای داشته است. نکته جالب این اتفاق این است که این رکوردها شامل یک منطقه می‌شود که برخی ممکن است انتظار نداشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و طبق گزارشی که توسط VGC منتشر شده است، خرده فروشان در ژاپن تقریباً در مدت 20 دقیقه سری X را فروختند، و کنسول‌های سری S تقریباً یک ساعت بعد به سرعت پیش ‌فروش شد. البته، می‌توان تصور کرد که سهم واقعی تعداد کنسول تخصیص یافته به منطقه به دلیل سهم بازار آن‌ها بسیار کم است و بدون تعداد قابل توجهی نمی‌توان فهمید که این گزارش چه چیزی را بیان می‌کند، اما خب، فروش بدی نیست. من شخصاً دوست دارم تصور کنم که طلسم Xbox ژاپن با این موج و خبر شوکه کننده شکسته شده است، اما این فقط من هستم.

اگر قصد خرید این کنسول‌ها را دارید عرضه رسمی Xbox Series X و Xbox Series S در سه‌‌‌شنبه 20 آبان آغاز می‌شود و در حال حاضر در همه مناطق پیش فروش این کنسول‌ها آغاز شده است، اگر بتوانید آن‌ها را پیدا کنید…