Menu

اولین نگاه به Starfield؛ تصاویر لو رفته‌ی جدید از محیط بازی

به گزارش پردیس‌گیم، بالأخره شاهد یک خبر جدید از بتزدا هستیم که به تصاحب شدنشان توسط مایکروسافت ارتباطی ندارد. اولین نگاه به بازی Starfield، تصاویر جدیدی که به تازگی به بیرون درز پیدا کرده‌اند.

برای آن دسته از عزیزانی که با بتزدا آشنایی چندانی ندارند، باید عرض کنم که این بازی اولین IP جدید بتزدا در طول 25 سال اخیر است. از این رو انتظارات از آن به شدت بالاست. Starfield یک بازی اکشن نقش‌آفرینی می‌باشد که در فضا جریان دارد. اطلاعات رسمی زیادی از بازی در دسترس نیست، این‌که بخش چندنفره‌ دارد یا خیر و باقی بخش‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برند. به تازگی کاربری در سایت 4Chan که منبع شایعات به شمار می‌رود، تصاویر جدیدی را بارگذاری کرده است که ادعا می‌شود مرتبط به بازی جدید بتزدا یعنی Starfield می‌باشد.

starfield

تصویر بالا به نظر می‌رسد که شخصیت قابل هدایت شما در بازی را نشان می‌دهد که در محیط بیرونی فضا قرار گرفته. همچنين می‌توان رابط کاربری بازی را نیز مشاهده کرد که در آن نوار سلامت، استقامت و اکسیژن به چشم می‌خورد

starfield

این تصویر نیز یک مدل از فضاپیما را نمایش می‌دهد

سخت است که درستی این تصاویر را تأیید یا رد کنیم. در حال حاضر منتظر واکنش بتزدا هستیم و به محض دریافت اطلاعات جدیدتر شما را خبردار خواهیم کرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این تصاویر واقعی به نظر می‌رسند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.