Menu

شایعه‌ی جدید در خصوص Remaster سه‌گانه‌ی Mass Effect

به گزارش پردیس‌گیم، در جریان چند ماه گذشته شایعات فراوانی در خصوص Remaster سه‌گانه‌ی Mass Effect به گوش می‌رسید. خرده‌فروشی‌های زیادی این مجموعه‌ی موفق و به شدت محبوب BioWare را فهرست کرده بودند. همه‌ی این اتفاقات طرفداران را بسیار امیدوار کرده بود که تا پايان سال میلادی جاری می‌توانند دیداری با کاپیتان شپرد تازه کنند. اما اگر این شایعه‌ی جدید صحت داشته باشد، این اتفاق نخواهد افتاد.

جف گراب که معرف حضورتان هست؟ فرد مطلعی که گهگاه اطلاعات درستی را افشا می‌کند. او به تازگی مدعی شده که سه‌گانه‌ی Mass Effect تا تاریخ نا مشخصی در 2021 تأخیر خورده‌ است. دليل این اتفاق کار کردن بیشتر بر روی شماره‌ی نخست این سه‌گانه‌ی پرطرفدار می‌باشد. اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و بایوویر باشید حتماً مستحضر هستید که شماره‌ی نخست Mass Effect با دو شماره‌ی بعدی تفاوت‌های زیادی داشت چه از نظر سبک گرافیکی و کیفیت بصری و چه از لحاظ مکانیک‌های گیم‌پلی بازی. از این رو استودیوی سازنده برای این‌که تجربه‌ی یک دستی در این سه‌گانه‌ی در حال ریمستر شدن ارائه دهد، تصمیم گرفته نسخه‌ی اول بازی را متحول کند و مکانیک‌های بازی را با دو شماره‌ی بعدی هماهنگ کند. همچنين این‌که جف گراب می‌گوید بخش چندنفره‌ی Mass Effect 3 نیز به کُل حذف شده است.

جف معمولاً منبع اصلی تمام شایعات مرتبط با Mass Effect بوده است، او حتی اسم این سه‌گانه‌ی را نیز افشا کرده و ادعا می‌کند که این مجموعه تحت عنوان Legendary Edition عرضه خواهد شد. به هر حال فعلاً طرفداران باید مدت زمان بیشتری را منتظر عرضه شدن این ریمستر ارزشمند باشند. البته اگر این شایعات صحت داشته باشند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه‌ی پرافتخار هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.