Menu

آیا Virtua Fighter جدید در راه است؟

به گزارش پردیس‌گیم، Street Fighter, Mortal Kombat, Tekken, SoulCalibur و Virtual Fighter، تمام این‌ها مجموعه‌های بزرگی بودند که سال‌ها طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای را سیراب می‌کردند. خیلی از این مجموعه‌ها تا همين الآن نیز شماره‌های موفقی را عرضه می‌کنند و در طول سال‌ها موفق بوده‌اند. اما شرایط برای Virtual Fighter از سگا چندان خوشایند نبوده است. آخرین بازی اصلی این مجموعه بر می‌گردد به سال 2006 تحت عنوان Virtual Fighter 5، و یک سال بعد نیز همین بازی راهی کنسول‌ها شد. متأسفانه از آن تاریخ به بعد دیگر شاهد یک شماره‌ی اصلی از این مجموعه‌ی با سابقه نبودیم. اما ظاهراً اوضاع قرار است به زودی تغییر کند.

شرکت سگا به تازگی و در جریان TGS 2020 از پروژه‌ی Virtua Fighter x Esports رونمایی به عمل آورد. پروژه‌ای که هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

سگا در پیامی از تاریخچه‌ی Virtua Fighter حرف زد و خاطرنشان کرد که: "این مجموعه اولین بازی مبارزه‌ای 3 بعدی در جهان می‌باشد، و سابقه‌ی آن به سال 1993 میلادی بازمی‌گردد. قرار است به زودی به مناسبت 60 سالگی سگا اخبار جدیدی ارائه شود. منتظر باشید. "

در حال حاضر سگا حتی در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدید بازی را نیز تأیید نکرده است اما به احتمال زیاد با یک نسخه‌ی جدید طرف باشیم. اما چه جور نسخه‌ای؟ یک ریمستر؟ بازسازی نسخه‌ی اول؟ یا یک بازآفرینی کامل برای مجموعه؟ فعلاً هیچ چیز معلوم نیست. چیزی که به نظر می‌رسد این است که بازی ارتباطی با ورزش‌های الکترونیکی یا eSports داشته باشد. اما چه ارتباطی مشخص نیست.

virtua fighter

جالب است بدانید که پیش از این نیز در VGC 2019 از خالق مجموعه‌ جناب یو سوزوکی درباره‌ی Virtua Fighter و آینده‌ی آن پرسیده شد و ایشان به صورت تلویحی تأیید کردند که بر روی یک نسخه‌ی جدید کار می‌کنند ولی از دادن اطلاعات طفره رفتند چرا که سگا برنامه‌ای برای معرفی بازی در آن مقطع نداشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ سگا چه آشی برایمان پخته است!؟ آیا از بازگشت سلطان بازی‌های مبارزه‌ای 3 بعدی هیجان‌زده هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.