Menu

دانلود فصل چهارم سریال فارگو و فصل چهارم انیمه حمله به تایتان

فیلم های رضا و حمال طلا به همراه قسمت 15 سریال آقازاده و قسمت 13 موچین و همچنین فصل چهارم سریال فارگو و فصل چهارم انیمه حمله به تایتان به مرحله پخش رسیده اند. دسترسی به لینک دانلود این عناوین برای کاربران در این مقاله آماده شده است.

افزون بر این شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود علاوه بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده با گذشت چندین هفته از پخش و تجربه موفقی که در جذب مخاطب داشته در حال سپری کردن هفته های پرالتهابی می باشد. هر چند که این سریال از همان قسمت نخست نیز توانسته بود که قاپ بینندگانش را بدزد و جای خودش را در بین آثار نمایش خانگی باز کند. تا جایی که در حال حاضر عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است. در این بین بنابر جدیدترین آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های اخیر رشد بسیار بالایی را داشته باشد که همه این ها موکد این نکته است که آقازاده در حال یکه تازی است.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که حامد عازمخانه مادر بزرگ راضیه در شمال کشور می شود تا وی را قانع کند برای بازگشت به تهران. در سمت دیگر داستان، آخرین مقدمات به وزارت رسیدن بحری بزرگ انجام می شود و وی در یک قدمی این سمت قرار می گیرد. نیما نیز از این فرصت استفاده کرده و سعی می کند از وزیر شدن پدرش در جهت پیش بردن مقاصد مفسده اقتصادی خود بهره ببرد. وی پدر را در یک جلسه مشترک به اتفاق الکس دعوت می کند و خواسته خود را به او می گوید. پدرش به شدت با این قضیه مخالف بوده و ابراز می کند که من تازه به این مقام رسیده ام و حاضر نیستم این ریسک را بپذیرم ولی نیما هر طور که شده او را مجاب می کند تا با او همکاری کند و سرانجام او نیز می پذیرد. در قسمت چهاردهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با مراسم تحلیف و رای اعتماد آقای بحری در مجلس آغاز می شود. جایی که وی سرانجام به مقام وزارت می رسد. از طرفی، فردی که وی را به این جایگاه رسانده به نزد پدر حامد می رود و از او نیز می خواهد که وی نیز یک مقام وزارت را قبول کند ولی وی زیر بار نمی رود و با تندی اظهار می کند که شما به نام خدمت به خلق می آیید و پس از رسیدن به پست و مقام، اربا آن ها می شوید و سرمایه ها و ثروت های کشور را غارت می کنید. در سمت دیگر داستان، نیما به فکر برنامه ریزی برای زمین های 100 هکتاری که با قیمت بسیار ارزان با زدوبند خریده است است می افتد و قرار می شود که در آن جا ویلاسازی کند. در اواخر داستان نیز راضیه بازداشت می شود. این اتفاق درست در زمانی می افتد که وی به همراه مادر و پدرشوهرش به مسجد رفته بوده و دقیقا در جلوی در ورودی مسجد این رویداد رخ می دهد. چیزی که باعث آشفتگی و پریشانی پدر و مادر حامد نیز می شود. ولی حامد همچنان دست بردار نیست از تعقیب پرونده فسادآلود نیما بحری.

حال باید دید که در قسمت پانزدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت 15 سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 15 آقازاده

سریال طنز و کمدی موچین در حال حاضر جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی و همچنین تنها سریال کمدی این مدیوم هست که به تازگی آغاز به پخش کرده است. تهیه کنندگی موچین با میثم آهنگری می باشد در حالی که نویسنده و کارگردان این اثر بر عهده حسین تبریزی بوده است.

حمید لولایی , علی صادقی , مرجانه گلچین , امیر نوری, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان موچین نیز آمده است که: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

شما کاربران عزیز را به دانلود قسمت نهم موچین از لینک زیر دعوت می نماییم. جهت دانلود سریال موچین به سایت کول دانلود می بایست که مراجعه کنید. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 13 موچین

فصل چهارم انیمه سریالی حمله به تایتان ها که فصل آخر این سریال نیز می باشد و قرار بود در ابتدای پاییز 2020 پخش شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا با اندکی تاخیر به مرحله پخش می رسد.

پیش تر و در سه فصل نخست این سریال ژاپنی از جمله محبوب ترین انیمه ها شد.

دریافت رایگان این سریال: دانلود فصل چهارم حمله به تایتان

فصل چهارم سریال آنتولوژی «فارگو» به نویسندگی «نوآح هالی» از شبکه‌ی FX مشخص شد. دو اپیزود ابتدایی این فصل به کارگردانی هالی بدون وقفه در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ماه ۱۳۹۹) روی ایر خواهد رفت. این فصل پیش‌تر قرار بود در ماه آوریل پخش شود اما با لغو شدن بخشی از فیلمبرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا در اوایل ماه مارس، شبکه تأیید کرد که اپیزودهای جدید با تأخیر منتشر خواهند شد.

اسامی بازیگران فارگو

«کریس راک»، «جیسون شوارتزمن»، «سالواتوره اسپوزیتو»، «بن ویشا»، «جسی باکلی»، «جک هیوستون»، «اندرو برد»، «انجی وایت»، «شان فورتوناتو»، «جرمی هریس»، «کوری هندریکس»، «جیمز وینسنت مردیت»، «فرانچسکو آکوارولی»، «کارن آلدریج» و «تیموتی اولیفانت»

خلاصه داستان فارگو:

مراحل پیش‌تولید اپیزودهای باقی مانده فصل چهارم به تازگی در شیکاگو پشت سر گذاشته شده تا اواخر آگست جلوی دوربین برود. پس از پخش دو اپیزود ابتدایی، قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی از طریق FX و Hulu روی ایر می‌روند. هالی با کمپانی «۲۶ کیز» و «وارن لیتل‌فیلد» با کمپانی «لیتل‌فیلد»، در کنار جوئل و ایتان کوئن تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. «فارگو» توسط استودیوهای ام‌جی‌ام و اف‌اکس تولید شده است.

لینک رایگان و سانسور شده: دانلود فصل چهارم فارگو