Menu

دردسرهای دنباله‌دار کرونا، گریبان‌گیر مارول!

به گزارش پردیس‌گیم، پس از پایان شکوهمندانه فاز سوم MCU که طرفداران و مخاطبان شیفته آثار کامیک بوکی را سیراب کرد و جیب تهیه کنندگانش را با پول سرریز کرد، بدون شک کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این روند فوق‌العاده در انتشار آثار سرگرم‌کننده و موفق در گیشه‌ها، متوقف شده و این آثار برای مدتی طولانی از پرده‌های سینما جدا شوند که سرانجام این وظیفه خطیر را ویروس کرونا برعهده گرفت و نه تنها MCU، بلکه کل دم و دستگاه سینما در سطح جهان را برای مدتی قابل توجه به خواب برد!

دردسرهای دنباله‌دار کرونا، گریبان‌گیر مارول!

فیلم سینمایی "Black Widow" که اولین عنوان از فاز چهارم MCU محسوب شده و در ابتدا برای انتشار در اوایل تابستان امسال برنامه‌ریزی شده بود، بزرگترین قربانی مارول در شرایط حاصل از کرونا محسوب شده و با وجود اینکه تا بدین جا نیز با تأخیری طولانی نسبت به اولین تاریخ انتشار خود روبرو شده بود، در آخرین اعلامیه از سوی تولیدکنندگانش، دوباره تأخیر خورد و این بار باید تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ منتظر نقش بستنش بر پرده‌های سینما بود.

در این اعلامیه تاریخ انتشار جدید دو عنوان مورد انتظار دیگر این سری نیز معرفی شد. فیلم سینمایی "Shang-Chi" برای ۱۸ تیر ۱۴۰۰ و "Eternals" برای ۱۴ آبان ۱۴۰۰ تاریخ انتشار دریافت کردند. این دو اثر، عناوین تازه وارد MCU محسوب شده و قصد دارند مرزهای این مجموعه را بیش از پیش گسترش داده و شخصیت‌های تأثیرگذار جدیدی را به مخاطبان معرفی کنند.