Menu

تماشا کنید : معرفی بخش چند نفره در بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

به گزارش پردیس‌گیم، پس از درز اخیر اطلاعات و اخبار در مورد بازی، اکنون تأیید شده است که بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time دارای حالت‌های چند نفره محلی است. IGN اولین ویدیوی گیم پلی از این بخش را به نمایش گذاشت که حالت‌های رقابتی مانند Checkpoint Race و Crate Combo را به نمایش می‌گذارد. همچنین نگاهی به Fake Crash و Fake Coco می‌اندازیم. در انتهای این مطلب ویدیو منتشر شده را بررسی کنید.

بخش چند نفره به دو دسته رقابتی و co-op تقسیم می‌شود. در حالی که در بخش رقابتی چهار بازیکن را می‌بینند که برای کسب بالاترین امتیاز تلاش می‌کنند، در بخش co-op با حالت Pass N. Play متفاوت عمل می‌کند. بازیکنان مراحل داستانی را کنترل خواهند کرد، چه نسخه‌های معمولی و چه نسخه N. Verted آن‌ها باشد، و به نوبت در سراسر آن پخش می‌شوند. این کاملاً یکسان نیست که همزمان چندین بازیکن روی صفحه داشته باشید اما جذاب است.

تصاویر گیم پلی بازی Pass N. Play احتمالاً در روزهای آینده منتشر شود، بنابراین با ما همراه باشید. بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در تاریخ 2 اکتبر برای کنسول‌های Xbox One و PS4 منتشر می‌شود. اگرچه در کد این وب سایت به نسخه نینتندو سوییچ اشاره شده است، اما اکتیویژن هنوز این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه