Menu

تماشا کنید : تریلر هنگام عرضه Mafia: Definitive Edition

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt‌، بازسازی کامل مافیای کلاسیک محبوب 2002 توسط Hangar13 و 2K Games هم‌اکنون در دسترس است. ناشران برای جذاب‌تر کردن انتشار آن، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده‌اند که در آن تصاویری کوتاه از گیم پلی و کات‌‌سین‌های درون بازی را نشان می‌دهد و به شما حس آنچه انتظار می‌رود از این حماسه جنایی را داشته باشید، می‌دهد.

بازی Mafia: Definitive Edition نمایی از زندگی یک راننده تاکسی، تامی آنجلو، در حال ارتقا سمت در صفوف خانواده مافیایی سالیری است که کنترل نیروهای مخالف را در شهر به دست می‌گیرد. در حالی که این بازسازی عناصر داستانی و مهم گیم پلی نسخه اصلی را حفظ کرده است، همه چیز را از تصاویر و کات‌سین‌ها گرفته تا فیلمنامه و موسیقی بازسازی می‌کند، در حالی که برخی از عناصر گیم پلی جدید مانند طراحی جهانی باز، سلاح‌های جدید و توانایی موتورسواری کاملاً جدید هستند.

Mafia: Definitive Edition برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. در بررسی این بازی، ما آن را "تلاشی قدرتمند که مطمئناً طرفداران بازی اصلی از آن قدردانی خواهند کرد" خواندیم.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه