Menu

رسمی: کپکام به دنبال عرضه کردن بازی Resident Evil Village بر روی PS4 و Xbox One

به گزارش پردیس‌گیم، همانطور که چند وقت پیش منبع مطلع یعنی داسک گولم اعلام کرده بود، کپکام به دنبال عرضه‌ی Resident Evil Village بر روی کنسول‌های نسل هشت می‌باشد. این خبر در نمایش ناشر بازی در Tokyo Game Show 2020 تأیید شد. البته آن‌ها قول نداده‌اند ولی قرار است بازی را به گونه‌ای بر روی نسل هشت نیز قابل بازی کنند.

ماجرای Resident Evil Village خیلی جالب است، البته اگر شایعات قابل اتکا باشند. پارسال گفته شده بود که بازی از ابتدا تا انتها قابل بازی می‌باشد و در آن مقطع تحت عنوان Resident Evil Revelations 3 تحت توسعه بود. اما با توجه به بازخورد مثبت تصمیم گرفتند بازی را به یک عنوان اصلی تبدیل کنند که طبیعتاً نیاز به کار بیشتری داشت. از طرفی سازندگان شیفته‌ی SSD شدند و تصمیم گرفتند بازی را بر روی کنسول‌های نسل بعد عرضه کنند. سپس گفته شد که نسخه‌ی PS5 عملکرد جالبی نداشته ولی روی PC و Xbox Series X بی مشکل بوده است.

به هر حال هر چه که هست بازی Resident Evil Village در حال حاضر برای عرضه در تاریخ 2021 برنامه ریزی شده است و پلتفرم‌های مقصد بازی را PS5, Xbox Series X/S و PC تشکیل می‌دهند. داستان بازی ماجرای ایتن را پی می‌گیرد و کریس ردفیلدی که به یک باره شخصیت منفی شده، یک دهکده‌ی اسرارآمیز نیز برای کاوش وجود دارد و دشمنان گرگینه مانندی در بازی حضور خواهند داشت. منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.