Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه‌ی بازی مورد انتظار NieR Replicant مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت Square Enix نمایش خود در Tokyo Game Show 2020 آغاز کرد. تاریخ عرضه‌ی بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 سرانجام مشخص شد. بازی قرار است در تاریخ پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شود. نسخه‌ی PC در تاریخ شنبه 4 اردیبهشت از طریق استیم در دسترس قرار خواهد گرفت.

تریلر جدیدی نیز برای بازی عرضه شده است که متأسفانه گیم‌پلی زیادی را به نمایش نمی‌گذارد. بازی NieR Replicant در حقیقت نسخه‌ی ژاپنی بازی بود که برای PS3 عرضه شده بود و تغییرات داستانی اندکی به نسبت نسخه‌ی دیگر داشت به عنوان مثال قهرمان داستان جوان‌تر بود و … داستان حول شخصیت‌ NieR و Kaine و Emil جریان داشت و به دنبال یافتن راه درمانی برای Black Scrawl بودند. نسخه‌ی ریمستر بازی که توسط Toylogic در دست توسعه است کیفیت تصویری بهتر و صداگذاری کامل را ارائه خواهد داد.

همچنین آهنگساز این مجموعه جناب Keiichi Okabe قطعات جدیدی را برای این نسخه آماده کرده است. قابل توجه است که مبارزات بازی نیز بهبودهایی به خود دیده‌اند و Takahisa Taura از PlatinumGames بر این مهم نظارت داشته است. شایان ذکر است که NieR Replicant فقط به صورت دیجیتالی برای Xbox One و استیم عرضه خواهد شد. بنابراین اگر طرفدار نسخه‌ی فیزیکی هستید PS4 انتخاب و تنها راه شما خواهد بود. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

تریلر جدید بازی را در پایین تماشا بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ نسخه‌های قبلی بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.