Menu

تماشا کنید: تریلر بازی جدید نینتندو سوئیچ Kirby Fighters 2

به گزارش پردیس‌گیم، دیروز بازی جدید از مجموعه‌ی Kirby، تحت عنوان Kirby Fighters 2 توسط خود نینتندو فاش شد. حال این بازی به طور رسمی تأیید شده است. در حقیقت نه تنها تأیید شده است بلکه بر روی فروشگاه eShopعرضه شده است و هم‌اکنون قابل دسترسی و خرید است.

همانطور که از اسم بازی نیز مشخص است، Kirby Fighters 2 یک عنوان مبارزه‌ای است که در آن Kirbyهای مختلف با قدرت‌های ویژه در آن رو در روی هم قرار می‌گیرند. در کل 17 قدرت ویژه وجود خواهد داشت و شخصیت‌هایی چون Meta Knight و King Dedede نیز در بازی هستند به همراه کلی شخصیت دیگر که برای طرفداران این مجموعه‌ی دلنشین شناخته شده هستند.

به جز بخش چندنفره این بازی بخش داستانی نیز خواهد داشت، همچنین بازیکنانی که Kirby Star Allies یا Super Kirby Clash را قبلاً خریده باشند و فایل ذخیره‌ی خود را نیز نگه داشته باشند از جوایز ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

بازی Kirby Fighters 2 هم‌اکنون به قیمت 19.99 دلار قابل خرید در فروشگاه نینتندو eShop برای سوئیچ می‌باشد. درست است که این بازی یک نسخه‌ی اصلی یا دنباله‌ی مورد انتظار برای این مجموعه نیست ولی می‌تواند تا عرضه شدن یک نسخه‌ی اصلی شما را سرگرم کند.

تریلر بازی را در پایین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه‌ی جذاب هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.