Menu

تاریخ برگزاری مراسم The Game Awards مشخص شد

هرچند که سال 2020 برای همه ما به نوعی سخت و چالش برانگیز بوده، اما جف کیلی چندی پیش تایید کرد مراسم The Game Awards امسال هم با وجود مشکلات برگزار می‌شود. اکنون تاریخ دقیق برگزاری مراسم امسال مشخص شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، کیلی در توئیتر اعلام کرد The Game Awards 2020 روز 10 دسامبر (20 آذر) برگزار خواهد شد. همان‌طور که قبلا گفته شده بود، مراسم امسال کاملا آنلاین خواهد بود تا از شیوع بیشتر ویروس کووید-19 جلوگیری شود. طبق معمول این نمایش از لس‌آنجلس پخش خواهد شد اما استودیوهای پشتیبان در لندن و توکیو هم هستند.

کیلی گفت: "بازی‌ها در سال 2020 بیشتر از همیشه ما را خشنود و به هم متصل ساختند و این موضوع مراسم سال 2020 را به مهم‌ترین نمایش تاریخ The Game Awards تبدیل می‌کند. تیم ما سخت در حال تلاش است تا برنامه‌ای نوآورانه ارائه بدهد که ممتازها را تشویق می‌کند، آینده را به نمایش می‌گذارد و صداهای مهمی که آینده مدیوم گیمینگ را تغییر می‌دهند به گوش می‌رساند."

طبق گفته کیلی هنوز تصمیم گرفته نشده که بازی‌های منتشر شده تا چه تاریخی مورد بررسی قرار بگیرند. معمولا این مراسم بازی‌های عرضه شده تا اواسط نوامبر را مورد بررسی قرار می‌داد و بازی‌های بعد از آن تاریخ به مراسم راه نمیافتند. با این حال، کیلی گفته هنوز برای تاریخ مربوط به بازی‌های امسال تصمیم‌گیری نشده است. اواخر نوامبر بازی‌های بزرگی مثل Cyberpunk 2077 عرضه می‌شوند پس شاید امسال تعداد بیشتری از بازی‌ها نسبت به سال‌های قبل مورد بررسی قرار بگیرند.

همچنین مراسم امسال امکان تجربه دموی برخی از بازی‌ها را در کامپیوتر و کنسول‌ها فراهم می‌کند. The Game Awards Festival هم اولین‌بار در سال گذشته اجرا شد که در آن سازندگان مختلفی فرصت نمایش بازی‌های خود از طریق دموها را داشتند و توضیحاتی درباره آن‌ها ارائه می‌دادند. جزئیات بیشتر از چگونگی اجرای این جنبه از مراسم در سال 2020 به‌زودی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

مطمئنا طی هفته‌های آتی با نزدیک‌تر شدن به برگزاری مراسم از جف کیلی و تیم او صحبت‌های بیشتری در این رابطه خواهیم شنید پس منتظر باشید.