Menu

تاریخ انتشار بتای بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، دیگر کمتر کسی در بین بازیبازان با هر رده سنی و هر سبک و علاقه‌ای است که سری بازی بسیار محبوب Call Of Duty را تجربه نکرده باشد یا آن را نشناسد. طبق روال هر ساله تا عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این بازی مدت زمان زیادی باقی نمانده است. نسخه‌ی جدید این مجموعه‌ی طولانی که اولین بازی نسل بعدی نیز هست Call of Duty: Black Ops – Cold War نام دارد. دارندگان کنسول PS4 هفته‌ی گذشته و در مدتی محدود به تجربه‌ی نسخه‌ی آلفای بخش چندنفره‌ی بازی پرداختند که اگر نتوانستید آن را تجربه کنید یا می‌خواهید باز هم قبل از انتشار این عنوان را بهتر بشناسید باید چند هفته‌ی دیگر صبر کنید. زمانی که تست‌های‌ نسخه‌ی بتای بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها آغاز خواهد شد.

شرکت Activision ناشر این سری‌بازی محبوب، تاریخ بتای بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War را اعلام کرد که رسما از ماه اکتبر آغاز می‌شود. به طور خاص، دارندگان PS4 با دسترسی زودهنگام در 8 تا 9 اکتبر و پس از آن بتای باز در 10-12 اکتبر، اولین فرصت تجربه‌ی بتای این بازی را پیدا می‌کنند. پس از آن، دسترسی اولیه Xbox One و PC در تاریخ 15 تا 16 اکتبر (با بتای باز در PS4) و به دنبال آن یک بتا باز در تمامی پلتفرم‌ها از 17 تا 19 اکتبر آغاز می‌شود.

در طی چند هفته گذشته Call of Duty: Black Ops – Cold War چندین بار و در رویدادهای مختلف ظاهر شده است، که از جمله‌ی آن‌ها ویدیوی بخش چند‌نفره و همچین نمایش جدید گیم‌پلی بخش تک‌نفره و داستانی، در رویداد اخیر Sony PS5 Show بود. علاوه بر این موارد، همچنین تأیید شده است که این عنوان از قابلیت کراس‌پلی یا بازی متقابل در پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، که طبیعتا این مورد شامل بازی میان نسلی بین کنسول‌های نسل فعلی و PS5 / Xbox Series X خواهد بود. اگر نسخه‌ی نسل هشتمی بازی را تهیه کنید، می‌توانید با یک به روزرسانی(احتمالا بسیار حجیم) بازی خود را به نسخه‌ی نسل بعدی ارتقا دهید، البته باید در نطر داشته باشید که بر خلاف بسیاری از شرکت‌ها و بازیسازها، Activision ارتقای بازی به نسل بعد را رایگان نکرده است.

عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War برای پلتفرم‌های PS5 ، Xbox Series X ، Xbox Series S ، PS4 ، Xbox One و PC در تاریخ 13 نوامبر سال 2020 منتشر می‌شود.