Menu

بازی‌های Bethesda به‌زودی به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

مایکروسافت با خرید Bethesda به قیمت 7.5 میلیارد دلار به‌شدت خبرساز شده است. ناشر بازی‌هایی مثل The Elder Scrolls و Wolfenstein تمام عناوین آینده خود را برای Xbox منتشر خواهد کرد اما در آینده نزدیک تغییرات فوری جدیدی اعمال می‌شوند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox، اعلام کرد مثل تمام استودیوهای Xbox بازی‌های Bethesda هم به‌زودی به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند. او مشخص نکرد که چه زمانی این کار انجام خواهد شد اما احتمالا زیاد طول نمی‌کشد.

بدیهی است که چنین خبری چندان شوکه کننده نیست اما واقعا ارزش سرویس Game Pass به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. با این حال، باید منتظر بود و دید مایکروسافت در رابطه با بازی‌های قدیمی‌تر Bethesda چه می‌کند. عناوین جدید چند سال اخیر مثل DOOM Eternal ،Fallout 4 و Prey قطعا به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد ولی فهرست بازی‌های Bethesda بسیار بلندتر از این‌هاست و عناوین قدیمی آن در کامپیوتر محبوبیت بالایی دارند و Game Pass برای کامپیوتر هم در دسترس است.

هنوز چیزهای زیادی هستند که راجع به همکاری مایکروسافت و Bethesda نمی‌دانیم اما به‌نظر می‌رسد در آینده نزدیک بازی‌هایی مثل Deathloop و GhostWire: Tokyo همچنان انحصاری زمانی PS5 باقی خواهند ماند. بازی‌های آینده هم تحت برند Bethesda منتشر می‌شوند، ولی مشخص نیست به غیر از کامپیوتر و Xbox برای سایر کنسول‌ها هم منتشر می‌شوند یا نه.