Menu

برای اولین بار در طول این نسل FIFA 21 نسخه‌ی دمو نخواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم، چنان‌چه شما قصد امتحان کردن FIFA 21 قبل از خرید آن را داشتید و حساب فعال EA Play ندارید، بخت با شما یار نیست. برای اولین بار در طول این نسل EA SPORTS تأیید کرد که جدیدترین نسخه‌ی فیفا دموی رایگان نخواهد داشت. در نتیجه تنها یک راه برای تجربه‌ی این بازی قبل از خرید دارید، این‌که مشترک سرویس EA Play باشید. مشترکین این سرویس می‌توانند در تاریخ پنجشنبه 10 مهرماه به مدت 10 ساعت از نسخه‌ی آزمایشی (تریال) بازی بهره‌مند شوند.

علت اینکار از سوی EA اینگونه بیان شده است: ما امسال نسخه‌ی دمو نخواهیم داشت و به جای آن تصمیم گرفتیم به ارائه‌ی بهترین تجربه برای این نسل و نسل بعد تمرکز کنیم.

قضاوت این ادعا با شما!

به طور مشخص آماده کردن نسخه‌ی نسل بعد بازی‌ها زحمت زیادی را می‌طلبد ولی شرایط Madden NFL 21 که به تازگی عرضه شده است نگران کننده است. امیدواریم که Fifa 21 به شرایط مشابه دچار نشود و به طور مثال برخی از ویژگی‌های بازی را بر روی نسل حاضر حذف نکند، اتفاقی که این روزها زیاد شاهدش خواهیم بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا شما امیدوار به تجربه‌ی نسخه‌ی دموی فیفا بودید؟ آیا با این حرکت EA شما به ناچار حساب EA Play برای خودتان می‌سازید؟! لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.