Menu

شایعه: Resident Evil Village یک بازی میان نسلی خواهد بود؛ منتظر اطلاعیه‌ی رسمی در TGS 2020 باشید

به گزارش پردیس‌گیم، قبل از معرفی رسمی بازی Resident Evil Village یعنی زمانی که اطلاعات زیاد و بی وقفه‌ای از بازی افشا می‌شد، بین نسلی بودن بازی را تأیید می‌کردند. اما وقتی کپکام بازی را در ژوئن رونمایی رسمی کرد از آن به عنوان یک عنوان انحصاری نسل بعدی یاد شد. البته پیش از این نیز ما گزارش‌هایی داشتیم که می‌گفت کپکام این تصمیم را بخاطر بهره‌مندی کامل از قدرت SSD کنسول‌های نسل بعد گرفته بود و بنا داشت بر عنصر کاوش تمرکز بیشتری بگذارد.

حال ظاهراً کپکام از تصمیم خود بازگشته. داسک گولم منبع آگاه و شناخته شده مجموعه‌ی رزیدنت اعلام کرد که می‌تواند تضمین 100% دهد که بازی Resident Evil Village یک بازی میان نسلی خواهد بود و اطلاعیه‌ی رسمی به زودی توسط کپکام اعلام خواهد شد. همچنين این که آن‌ها کماکان نیمه‌ی نخست 2021 را برای عرضه‌ی این بازی ترسناک هدف‌گذاری کرده‌اند.

اندکی پیش نیز داسک گولم ادعا کرده بود که پلی‌استیشن 5 مانع توسعه‌ی این بازی شده و کار کردن با آن سخت است. البته در ادامه خبری از جانب ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری آمد که می‌گفت کار کردن بر روی کنسول جدید سونی راحت است و بازی‌سازان زیادی از این بابت ابراز خرسندی کرده‌اند.

بازی Resident Evil Village یک ارائه‌ی طولانی در مراسم TGS 2020 خواهد داشت که احتمالاً این موضوع یعنی بین نسلی بودن بازی آن‌جا اعلام شود.

باز هم شایان ذکر است که این خبر رسمی نیست و با وجود این‌که این منبع آگاه سابقه‌ی ارائه‌ی اخبار صحیح در خصوص مجموعه‌ی رزیدنت را داشته است اما بهتر است فعلاً به دید شایعه به این خبر بنگرید. چنان‌چه اخبار جدیدی به دستمان رسید شما را مطلع خواهیم ساخت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از میان نسلی شدن بازی یعنی عرضه‌ی آن بر روی کنسول‌های نسل حاضر خوشحال هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.