Menu

عرضه عنوان Quantum Error برای Xbox Series X تأیید شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، عنوان فضایی Quantum Error در سبک شوتر اول شخص اول ساخته TeamKill Media یکی از اولین بازی‌هایی بود که به طور رسمی برای PS5 اعلام شد. مدتی است که می‌دانیم هر زمان که این بازی به بازار عرضه شود هم به PS5 و هم برای PS4 خواهد آمد و توسعه دهندگان قبلاً گفته بودند که برای عرضه آن به Xbox نیز آزاد هستند. آن‌ها اکنون رسماً این موضوع را تأیید کرده‌اند.

TeamKill Media با ارائه تیزر تبلیغاتی که اخیراً منتشر شده و می‌توانید در انتهای این مطلب در پردیس‌گیم آن را مشاهده کنید، تأیید کرد که بازی Quantum Error برای کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت Xbox Series X ( و احتمالاً Xbox Series S) نیز ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه این بازی در پلی استیشن به صورت میان نسلی است، باید دید که آیا نسخه Xbox One نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟

عنوان Quantum Error در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار ندارد، اما توسعه دهندگان گفته‌اند که به احتمال زیاد در سال 2021 راه اندازی می‌شود. شما می‌توانید برخی از تصاویر گیم پلی بازی از عنوان ترسناک را از این خبر در پردیس‌گیم نیز بررسی کنید. در ماه‌های آینده با انتشار اخبار بیشتر از این عنوان همراه ما باشید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت FHD

تماشا به صورت تمام صفحه