Menu

علیرغم این‌که استودیوهای سازنده به مالکیت مایکروسافت درآمدند Deathloop و Ghostwire: Tokyo کماکان انحصاری زمانی PS5 خواهند ماند

به گزارش پردیس‌گیم، به دنبال خبر شوکه کننده‌ی ساعاتی پیش، یعنی تصاحب ابر شرکت ZeniMax که در حقیقت شرکت مادر بتزدا و زیرمجموعه‌هایش به شمار می‌رود توسط مایکروسافت، سؤالات زیادی در ذهن طرفداران پدیدار گشت. تکلیف انحصاری زمانی‌های PS5 چه می‌شود؟ آیا مایکروسافت به آن قراردادها احترام خواهد گذاشت؟ یا آن‌ها را ملغی خواهد کرد!؟ حال ما جواب رسمی برای این سؤال را خواهیم داشت.

جیسون شرایر به نقل از رئیس ایکس‌باکس آقای فیل اسپنسر می‌گوید: مایکروسافت قراردادهای قبلی را لغو نخواهد کرد. و به آن‌ها پایبند خواهد بود و احترام خواهد گذاشت. بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Deathloop طبق قرار قبلی در سال 2021 ابتدا بر روی کنسول PS5 عرضه خواهند شد و سپس بر روی دیگر دستگاه‌ها عرضه خواهند شد.

و اما در خصوص دیگر بازی‌ها چطور؟ مجموعه‌های بزرگی چون Fallout و The Elder Scrolls ؟

فیل اسپنسر می‌گوید بازی‌های آینده‌ی بتزدا برای کامپیوتر و ایکس‌باکس عرضه خواهند شد و در خصوص دیگر پلتفرم‌های احتمالی آن‌ها را موردی بررسی خواهیم کرد.

خب این هم از این، به نظر می‌رسد این خبر خوبی برای طرفداران باشد. ولی این نکته خیلی جالب است که مایکروسافت بازی‌هایی که هم‌اکنون از لحاظ قانونی مالک آن‌ها به شمار می‌رود را قرار است به صورت انحصاری زمانی برای پلتفرم رقیب عرضه کند. این موضوع مشابه دیگری نداشته است.

صحبت‌های آقایان پیت هاینس و تاد هاوارد را از دست ندهید.

خب دوستان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.