Menu

توسعه‌دهندگان از سهولت کار بر روی PS5 سخن می‌گویند

به گزارش پردیس‌گیم، از زمان ارائه‌ی سیستم عجیب و مرموز PS3، همیشه یک نگرانی وجود داشت که سونی شاید یک کنسولی ارائه دهد که کار بر روی آن سخت و غیرممكن باشد. از زمان معرفی پلی‌استیشن 4 مارک سرنی معمار ارشد کنسول در سونی این مشکل را برطرف کرده و کار بر روی PS4 بسیار راحت بود. PS5 نیز از زمان معرفی شدن سازندگان زیادی را به وجد آورده است، اما شایعاتی نیز وجود داشته که کار کردن با این کنسول دردسر زیادی ایجاد کرده است، این شایعات به طور مشخص پیرامون بازی Resident Evil Village می‌باشد.

اما به تازگی خبرهای خوشی به گوش می‌رسد، آقای Richard Leadbetter از دیجیتال فاندری در یک ویدئو در این خصوص می‌گوید: " تک تک توسعه‌دهندگانی که بر روی PS5 کار می‌کردند و من با آن‌ها صحبت داشته‌ام، همگی از راحتی کار بر روی این دستگاه سخن می‌گفتند. در حقیقت کار به همان سادگی توسعه بر روی پلی‌استیشن 4 می‌باشد با این تفاوت که حالا شما قدرت و امکانات بسیار بیشتری در اختيار دارید. واقعاً نمی‌توانم خوشحالی سازندگان از این شرایط را به خوبی توصیف کنم. "

god of war

به طور کلی پاسخ توسعه‌دهندگان این است که PS5 کنسول خیلی خوبی است. با نگاهی به بازی‌های هنگام عرضه و سال ابتدایی، می‌توان نتیجه گرفت که استودیوهای داخلی سونی خیلی خوب با سخت‌افزار جدید وفق پیدا کرده‌اند. با توجه به بازی‌های معرفی شده برای دستگاه به نظر می‌رسد که شروع خیلی خوبی را در پیش داشته باشند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.