Menu

عنوان Resident Evil Village به مدت 1 ساعت در رویداد TGS 2020 ارائه خواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، شرکت محبوب Capcom، سازنده‌ی سری‌بازی Resident Evil، در اوایل این ماه تأیید کرد که قصد دارد عنوان نسل بعدی Resident Evil Village را به رویداد Tokyo Game Show بیاورد. و اکنون، به لطف مشخص شدن برنامه کامل حضور این شرکت در TGS 2020، آن‌ها یک برنامه‌ی کامل برای طرفداران این سری و نسخه‌ی بعدی بازی تدارک دیده‌اند.

روز 27 سپتامبر عنوان Resident Evil Village ارائه‌ای یک ساعته خواهد داشت که در نیم ساعت اول تسویوشی کاندا و پیتر فابیانو تهیه‌کنندگان بازی حضور خواهند داشت که داستان‌های ناگفته در مورد روند توسعه Resident Evil Village و آخرین اطلاعات مربوط به سری Resident Evil را در اختیار طرفداران و بازیبازان قرار می‌دهند. در همین حال، 30 دقیقه‌ی دوم گفگتو با مهمان ویژه ایکو کانو خواهد بود.

اینکه آیا نیمه اول ارائه شامل تصاویر گیم‌پلی جدید یا حتی تریلر جدید خواهد بود موردی است که برای مشخص شدن آن باید منتظر ماند، اما با نگاهی به سابقه ارائه‌‌ی بازی‌های Resident Evil در TGS در طول سال‌ها، می‌توان فهمید که حداقل یکی از این موارد کاملاً محتمل است.

بازی Resident Evil Village در زمانی نامعلوم در سال 2021 برای PS5 ، Xbox Series X ، Xbox Series S و PC عرضه می‌شود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Capcom با نسخه PS5 بازی با مشکلات توسعه روبرو شده است که امیدواریم در روند کلی توسعه بازی مشکلی ایجاد نکند.