Menu

خالق شخصیت Miles Morales در مورد Spider-Man بعدی بسیار هیجان زده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، در پی رویداد اخیر شرکت Sony با نام PS5 Showcase که در جهت نمایش بازی‌‌ها، تاریخ عرضه کنسول و قیمت آن منتشر شد، ویدیوی گیم‌پلی از بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد که در نتیجه بسیاری از افراد واکنش‌های خود را در مورد قابل توجه‌ترین عنوان زمان عرضه‌ی این پلتفرم به اشتراک گذاشته‌اند.

اخیراً در توییتر، برایان مایکل بندیس، نویسنده کتاب‌های کمیک و خالق شخصیت محبوب مایلز مورالس، ویدیوی گیم‌پلی جدید به نمایش درآمده در جدیدترین رویداد Sony را به اشتراک گذاشته که از آنچه می‌دید بسیار مبهوت به نظر می‌رسید. بندیس گفت: "در واقع توصیف اینکه چقدر از نمایش این بازی متحیر هستم سخت است." در پاسخ سوالات بیان شده، بیل روزمن از Marvel Games گفت که تیم بازیسازی هنگام توسعه بازی به طور مداوم به کارهای بندیس در مورد شخصیت‌های کمیک توجه داشته است.

نویسنده قدیمی کمیک‌های Marvel که تبدیل به نویسنده کمیک DC شد، اولین بار مورالس را در سال 2011 در کنار همکاری هنرمند مشهور سارا پیچلی خلق کرد. در حالی که در اصل لباس Ultimate Spider-Man را می‌گرفت، از آن زمان مورالس در پروژه‌های مختلف مارول حضور داشت. برجسته‌ترین حضور این شخصیت اما احتمالاً انیمیشن بسیار محبوب و موفق Into the Spider-Verse است که در سال 2018 به سینماها آمد.

برای بندیس احتمالا بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که شخصیت طراحی شده توسط او حال قرار است شخصیت اصلی یک عنوان Spiderman، آن هم برای نسل بعدی و کنسول PS5 باشد. امیدواریم که جدیدترین حضور مایلز بتواند همانطور که بر روی بندیس تأثیر گذاشته است، روی سایر کسانی که این عنوان را بازی خواهند کرد نیز تأثیر بگذارد.

عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قرار است در تاریخ 12 نوامبر همزمان با عرضه‌ی PS5 منتشر شود.