Menu

تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 مناظر و قسمت‌های مختلف شهر را به نمایش می‌گذارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیوی لهستانی CD Projekt RED در جدیدترین رویداد Night City Wire خود به نمایش شهر Night City برای بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 پرداخت. شهری پر از جرم و جنایت، شمار زیادی از بی‌خانمان‌ها و موارد این چنینی، باعث شده تا منتظر دیدن این شهر زنده و پویا باشیم. این شهر دارای شش منطقه است که هر کدام دارای معماری و گنگ‌های منحصر به فرد خود هستند.

همانطور که سازنده توضیح داده است، علی‌رغم اندازه و مقیاس گسترده Night City، این استودیو تلاش‌های زیادی انجام داده و می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که بازیکن در هر منطقه احساس منحصر به فرد مربوط به آن منطقه را داشته باشد به این صورت که شما اساساً می‌دانید که کجا هستید. این طراحی به عنوان طراحی زنده توصیف شده است – تا حدی که حتی زباله‌ها نیز به دلیل مشخصی به دست توسعه دهندگان در مکان‌های مشخصی قرار داده شده است – با لایه‌ها و ساختمان‌های متعددی که یکی بر روی دیگری ساخته شده و بر اکتشاف بر روی پشت‌بام‌ها یا بین خانه‌ها و ساختمان‌های کوچک و بزرگ تأکید دارد.

طراحی بسیار ناب و جالب هزارتوی این شهر به این معنی است که هر کوچه‌ای می‌تواند چیز جدید و جالبی را ارائه دهد. شاید آسانسوری را پیدا کنید که به لایه دیگری از شهر منتهی شود و یک میانبر را باز کند. در هنگام کاوش علاوه بر همه مامورت‌های اصلی و فرعی، ممکن است داستان‌های کوچک مختلفی نیز برای شما روایت شود. به طور کلی ایده این است که لحظه لحظه‌ی تجربه در شهر Night City حس شگفتی را برای شما به همراه داشته باشد.

Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای Xbox One ، PS4 و PC منتشر می‌شود. این بازی از روز اول انتشار خود با کنسول‌های نسل بعدی Xbox Series X ، Xbox Series S و PS5 نیز سازگار خواهد بود.

اکنون شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه