Menu

تریلر جدیدی از گنگ‌های مختلف بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، با وجود مناظر و منطقه‌های مختلفی که شهر زنده‌ی Night City قرار است به بازیکنان ارائه دهد و در کنار زیبایی‌های بصری و ظاهری آن، این شهر در دست گروه‌های خلافکار مختلف است. چندین گروه خلافکار وجود دارد که بازیکن با آن‌ها روبرو می‌شود و حتی کارهای مختلفی را برای آن‌ها به عهده می‌گیرد که می‌تواند برای پیشروی در داستان بازی باشد یا انجام ماموریت‌های جانبی در ازای پاداشی مناسب.

از گنگ Animals و Maelstrom گرفته تا Moxes و Valentinos، انواع و اقسام گروه‌های حلافکاری برای مقابله یا مذاکره وجود دارد که هرکدام سلاح، وسایل، لباس و بسیاری موارد دیگر منحصر به خود را دارند. Badlands نیز یکی از این گرو‌ه‌ها است که اگرچه بیشتر جامعه محور می‌باشد. شما حتی می‌توانید به یک باشگاه نخبه به نام Afterlife ملحق شوید که بهترین مشاغل را به عهده می‌گیرد (البته این بدان معنی است که در صورت عضویت باید برای آن کار کنید).

در حال حاضر عنوان به شدت موردانتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای PS4 ,PC و Xbox One عرضه خواهد شد و طبق اعلام سازندگان بر روی کنسول‌های نسل بعد نیز سازگار خواهد بود. قرار است ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی بازی به زودی نمایش داده شود و در نهایت این بازی در 2021 برای PS5 , Xbox Series X و Xbox Series S منتشر خواهد شد.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه