Menu

تماشا کنید : مقایسه زمان بارگذاری یک بازی در Xbox Series S با Xbox One S

به گزارش پردیس‌گیم، مایکروسافت با انتشار ویدیویی که حاکی از جذابیت Quick Resume در کنسول جدید است، یک ویدیوی دیگر از مقایسه زمان بارگذاری برای بازی The Outer Worlds در Xbox Series Sو مقایسه آن با Xbox One S به نمایش گذاشته است و مدت زمان بارگیری از منوی اصلی مقایسه می‌شود. ویدیو منتشر شده را در انتهای این مطلب بررسی کنید.

در حالی که بازی برای بارگیری در Xbox One S نیاز به 53 ثانیه زمان و مقداری تغییر دارد، اما در Xbox Series S فقط 10 ثانیه طول می‌کشد، که البته جای تعجب نیست زیرا از درایو SSD بهرمند است. که خب از لحاظ تبلیغاتی این به معنای برجسته کردن تفاوت در زمان بارگذاری یک بازی به این بزرگی است (و شاید شما را ترغیب کند که یک Xbox Series S را برای لذت بردن از آن تهیه کنید).

کنسول Xbox Series S در تاریخ سه شنبه، ۲۰ آبان با قیمت 299 دلار به بازار عرضه می‌شود. که در همان روز Xbox Series X نیز روانه بازار می‌شود و با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد. پیش خریدهای هر دو کنسول با زمان دقیق مشخص شده از 1 مهر به صورت مستقیم آغاز می‌شود. برای جزئیات بیشتر در مورد سایر ویژگی‌های کنسول در ماه‌های آینده با ما همراه باشید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه