Menu

تماشا کنید : تریلر بازی Empire of Sin به همراه تاریخ عرضه

به گزارش پردیس‌گیم، عنوان استراتژی جنایی محور به نام Empire of Sin ساخته Romero Game زمستان امسال در راه است. این بازی در تاریخ سه شنبه، ۱۱ آذر عرضه می‌شود و برای کنسول‌های Xbox One ، Nintendo Switch ، رایانه‌های شخصی و PS4 منتشر خواهد شد. تریلر جدیدی نیز در جریان مراسم Nintendo Direct Mini منتشر شد آن را در انتهای این مطلب از پردیس‌گیم بررسی کنید.

این تریلر برای برجسته سازی شخصیت Goldie و دار و دسته‌اش، فالگیرها کار می‌کند. Goldie یکی از مجریان تجارت است، یکی از بسیاری از رئیسان جرم در شیکاگو در دوران ممنوعیت است که قصد دارد همه چیز را اداره کند. مبارز با سایر رئیسان در بازی تنها برخی از مواردی است که بازیکنان قادر به انجام آن‌ها در بازی Empire of Sin هستند.

بازیکنان یکی از 14 سرکرده مجرمان در شهر را انتخاب می‌کنند و کنترل شهر، مدیریت موسسات را آغاز می‌کنند و همچنین کنترل زنجیره‌های تأمین در حالی که باندهای رقیب را دور نگه می‌دارید بخشی از وظایف شما در این بازی است. مبارزه در این بازی به صورتی نوبتی است و امکان استفاده از توانایی‌های خاص مختلف را فراهم می‌کند. در مجموع ، گیم پلی به صورت جالب توجهی از تکرار اتفاقاتی که از عناوین استراتژی بزرگ Paradox Interactive وجود دارد دوری می‌کند در حالی که هنوز به نوعی مدیریت امپراتوری را در اختیار دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد این بازی در ماه‌های آینده با ما همراه باشید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه