Menu

PS5 Showcase Event | تریلر گیم‌پلی جدید از بازی Deathloop حقه‌های جدیدی را رو می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم، در جریان مراسم دیشب سونی تریلر جدیدی از یکی از بازی‌های بکر نسل بعد به نمایش گذاشت. جدیدترین ساخته‌ی Arkane Studios که عناوینی همچون Dishonored و Prey را در کارنامه دارند، این بار با یک تریلر پُر ملات و هیجان انگیز باری دیگر جهان خاص و منحصر به فرد Deathloop را به نمایش گذاشتند.

شخصیت اصلی داستان یعنی Colt در یک چرخه‌ی زمانی گیر افتاده است، چرخه‌ی مرگ. او هشت هدف دارد و باید بتواند به گونه‌ای آن‌ها را از پای درآورد و در این بین از تجربه‌ای که بعد از هر چرخه به دست می‌آورد به نفع خودش استفاده کند. مشکل اصلی colt اینجاست که خود او نیز مورد هدف قرار گرفته است و یک مزدور حرفه‌ای به دنبال اوست.

ما در این تریلر جدید تقابل او با دو تن از اهدافش را خواهیم دید. Egor و The Wolf، شخصیت اصلی سعی دارد هر دوی این‌ها را در یک چرخه یا به اصطلاح لوپ شکار کند. و به همین دلیل است که نام تریلر نیز یک تیر و دو نشان قرار گرفته است. ما شاهد محیط‌های مختلف و روش‌های گوناگونی هستیم که جذابیت بالای بازی را نشان می‌دهد. درست که این اثر شاید عجیب‌ترین و بکرترین بازی ساخته شده توسط Arkane Studios باشد ولی هنوز هم می‌شود رد پای امضای خاص آن‌ها را در این اثر دید. شما را به دیدن این تریلر جذاب دعوت می‌کنم. امیدوارم لذت ببرید.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Deathloop ابتدا برای عرضه‌ی هم‌زمان با PS5 برنامه‌ریزی شده بود ولی تأخیر خورد و حال قرار است در سه‌ماهه‌ی دوم سال 2021 میلادی برای PS5 و PC عرضه شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از این بازی خوشتان آمد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.