Menu

PS5 Showcase Event | جهان عجیب و جالب Oddworld: Soulstorm را ابتدا در Playstation 5 تجربه کنید با قابلیت‌های اختصاصی و منحصر به فرد DualSense

به گزارش پردیس‌گیم، نخستین بار در مراسم قبلی سونی در ماه ژوئن از عرضه‌ی بازی Oddworld: Soulstorm بر روی پلی‌استیشن 5 رونمایی شد. این بازی جدیدترین ساخته‌ی 2.9 بُعدی (عناوين 2 بُعدی که از طراحی 3 بُعدی و زوایای شبه سه بُعدی استفاده می‌کنند) از استودیوی Oddworld Inhabitants می‌باشد. این بازی نخستین بار برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی شده بود ولی به تدریج بر پلتفرم‌های مقصد بازی افزوده شد و حال نیز با توجه به مراسم دیشب مشخص شد که این بازی در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن یا به عبارتی PlayStation 5 خواهد بود. همچنین Oddworld: Soulstorm دارای ویژگی‌های خاصی نیز هست که به لطف DualSense امکان پذیر شده است.

پیام سازندگان:

oddworld: soulstorm

"بازی Oddworld: Soulstorm یک بازی خارق‌العاده‌ با بهره‌مندی از جلوه‌های ویژه‌ی سینمایی و لحظات نفس‌گیر می‌باشد. جهان 2.9 بُعدی بازی اکشن و سکوبازی را به نسل دیگری منتقل کرده است و به بازیکنان آزادی بیشتری در کند و کاو جهان Abe (شخصیت کلیدی بازی) داده است، شما شاهد مناطقی چون Gorge, Sorrow Valley و Feeco Depot خواهید بود. قدرت پلی‌استیشن 5 (PS5) و دستاورد فنی این دستگاه موجب خلق این جزئیات خیره‌کننده‌ شده است. صدای سه بُعدی PS5 هوش از سرتان خواهد برد، گویی شما در قلب ماجرا هستید و به Abe و دوستان هم نژادش (Mudokons) برای فرار کمک می‌کنید. قابلیت‌های ویژه‌ی DualSense به شما امکان احساس کردن تپش قلب Abe و تقلای آن برای نجات دوستانش از چنگ قدرتی تا دندان مسلح را خواهد داد. وقتی Abe به سختی تقلا می‌کند ماشه‌های تطبیق پذیر (Adaptive triggers) با زیرکی از خودشان مقاومت نشان می‌دهند و این تقلا را واقعی‌تر جلوه می‌دهند. "

بازی جذاب Oddworld: Soulstorm برای مدت محدودی انحصاری کنسول Playstation 5 باقی خواهد ماند. عرضه بر روی دیگر کنسول‌ها تأیید نشده است اما شاهد عرضه‌ی بازی بر روی رايانه‌های شخصی خواهیم بود. متأسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی مشخص نشده است.

شما می‌توانید تریلر این بازی بامزه و در عین حال جذاب را در پائین مشاهده کنید. حیف است که از دستش بدهید.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی بامزه و جذاب توجهتان را جلب کرد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.