Menu

PS5 Showcase Event | تیزر جذاب و دلهره‌آور از Five Nights At Freddy’s: Security Breach

به گزارش پردیس‌گیم، یکی از عناوینی که دیشب و در جریان مراسم جدید سونی با محوریت PS5 به نمایش درآمد، بازی جذاب Five Nights At Freddy's: Security Breach می‌باشد که دنباله‌ی یک اثر مستقل ترسناک می‌باشد. این بازی جدیدترین ساخته‌ی آقای Scott Cawthon خالق مجموعه‌ی Five Nights At Freddy's می‌باشد. در جریان این تیزر ما نمایی خواهیم داشت از یک فروشگاه بزرگ و محیط‌های وهم‌زده‌ی آن، همچنین نگاهی گذرا به چند شخصیت جدید نیز خواهیم داشت.

زمانی که بازی را در آگوست 2019 معرفی کرده بودند، قرار بود به مناسبت پنجمین سالگرد مجموعه، بازی Five Nights At Freddy's: Security Breach در سال 2020 میلادی منتشر شود، هرچند هیچ تاریخ انتشار در طول تیزر کوتاه ارائه نشده است. Steel Wood Studios اطلاعات جدیدی در مورد بازی در تیزر و یا در پست وبلاگ PlayStation ارائه نداد. آقای Cawthon همچنین به تازگی اعلام کرده است که در نظر دارد به طرفداران که قصد بازی‌سازی دارند کمک کند تا بازی‌هایشان را بر روی کنسول‌ها منتشر کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم بازی قرار است به مدت سه ماه در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن یعنی PS4 و PS5 باشد. همچنين بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

تیزر بازی را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ نسخه‌ی قبلی این بازی را تجربه‌ کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.