Menu

PS5 Showcase Event | بازی Fortnite از روز عرضه بر روی PS5 در دسترس خواهد بود؛ تریلر گیم‌پلی بازی بر روی PS5 را مشاهده کنید

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Fortnite از روز عرضه بر روی PS5 در دسترس خواهد بود، اپیک گیمز در جریان نمایش دیشب، نمایی از کیفیت اجرایی بازی بر روی PS5 به ما ارائه کرد. کیفیت بازی به نسبت نسخه‌ی PS4 جهش زیادی کرده است.

در جریان این تیزر گیم‌پلی کوتاه ما کیفیت عناصر آب، آتش و دیگر چیزها را خواهیم دید، مبارزات و جلوه‌های ویژه‌ی بازی نیز به لطف آنریل انجین 4 بر روی PS5 فوق‌العاده به نظر می‌رسند. بازی کماکان رایگان خواهد بود و از روز عرضه بر روی PS5 قابل دسترسی می‌باشد، همچنين تمام پیشرفت‌ها و مواردی که خریداری کرده‌اید قابل انتقال به نسخه‌ی PS5 بازی خواهند بود. شایان ذکر است که این بازی بر روی Xbox Series X نیز در هنگام عرضه قابل بازی خواهد بود.

همچنين اپیک گیمز پیش‌تر گفته بود که در اواسط سال 2021 میلادی بازی Fortnite از توان آنریل انجین 5 بهره‌مند خواهد شد و این مهم بدون شک کیفیت بازی را دو چندان خواهد کرد. همچنین دوستانی که قصد تجربه‌ی بازی بر روی رایانه‌های شخصی را دارند باید به خدمتتان برسانم که بازی به زودی به‌روزرسانی گرافیکی دریافت خواهد کرد و فناوری‌های جدیدی از جمله فناوری رهگیری پرتو به بازی اضافه خواهد شد، طبیعتاً برای بهره‌مندی از این قابلیت‌ها باید کارت گرافیک مناسبی داشته باشید.

تیزر گیم‌پلی بازی که بر روی PS5 اجرا شده است را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این بازی بتل‌رویال هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.